کد خبر : 977
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۰۷

حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی ایذه در نماز جمعه

حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی ایذه در نماز جمعه

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، جبار نوروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه گفت: کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در نماز سیاسی عبادی جمعه حضور یافتند. وی افزود:امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سیدکمال

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، جبار نوروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه گفت: کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در نماز سیاسی عبادی جمعه حضور یافتند.

وی افزود:امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سیدکمال موسوی خطبه‌ دوم خود را به بیان ارزش‌های کتاب و کتابخوانی در جامعه اختصاص دادند و ضمن یاد از علامه بزرگوار علامه طباطبائی از زحمات و تلاش‌های تمامی کتابداران و فعالان این عرصه به‌ویژه کتابداران شاغل در این شهرستان تشکر کردند.

شایان ذکر است این برنامه در سال گذشته نیز اجرا شده و تمامی ائمه جمعه این شهرستان توجه و همکاری همیشگی را به امر کتاب و کتابخوانی مبذول داشته و دارند.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 1 =


دسته‌بندی نشده