کد خبر : 7179
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۱

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش برآب می کند

حضور آگاهانه مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش برآب می کند
رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان گفت: فشارهای اقتصادی عوامل خارجی و بعضا داخلی با هدف تقویت نارضایتی در کشور انجام می شود ولی با حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رأی تمام نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛ رستم عیدی پور شامگاه سه شنبه در جلسه مجمع شورای راهبردی و همچنین جلسه مشترک با ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان به ریاست رحمت اله دانا اظهار کرد: نقش انتخابات یکی از شاخص های اصلی در ساختار بین المل برای تثبیت امنیت کشورها است؛ جمهوری اسلامی ایران از زمانی که حیات سیاسی و اجتماعی پیدا کرده مردم را همواره جزو اولویت های اصلی نظام اعلام کرد.

وی افزود: نگاه امام راحل این بود که مردم ولی نعمت هستند و در ادامه مقام معظم رهبری نیز می فرمایند که مسئولان نوکر مردم هستند؛ بنابراین شالوده اصلی و مهمترین موضوعی که همواره نظام به آن توجه ویژه ای دارد، موضوع تکریم ملت است.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان تصریح کرد: در دولت روحانی با مشکلات عدیده ای روبرو بودیم ولی دو ساختار متفاوت را در دولت اول و دوم او شاهد بودیم؛ متأسفانه مردم در ساختاری که باید بیرق دار می بودند، عملا نادیده گرفته شدند در حالی که عمده ترین مقوله برای نابودی هر نظامی ایجاد نارضایتی عمیق مردمی است.

عیدی پور عنوان کرد: گرفتن هویت مردمی و اینکه ملت خودشان در ساختار مدیریتی کشور نقش آفرین نباشند، اصلی ترین شاخص برای نابودی نظام است، بنابراین رکن اصلی و اساسی برای مدیریت کشور حضور پررنگ ملت ایران در عرصه های مختلف است.

وی با طرح این سوال که چرا مردم باید مسئولان را دزد تلقی کنند در حالی که مقام معظم رهبری همواره تذکرات لازم در این زمینه را به مسئولان اعلام فرمودند، ادامه داد: ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد هم دوران هشت سال دفاع مقدس عزیزترین افراد خانواده خود را برای حفظ کشور تقدیم کردند ولی طی چند سال اخیر شرایط روانی که در جامعه اسلامی ایران شکل گرفته اصلا خوب نیست.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان یادآور شد: اکنون شرایط داخلی به سمت ایجاد نارضایتی اجتماعی پیش رفته و خواص کشور آشکارا نسبت به دور شدن از عدالت و آرمان های انقلاب انتقاد می کنند؛ توده مردم نیز حوزه اقتصاد و اشتغال را مورد نقد قرار داده اند که اگر در ساختار مدیریتی پارتی نداشته باشی باید بمیری و این تفکرات باید هرچه سریعتر با یک انتخاب صحیح اصلاح شود.

عیدی پور با اشاره به اینکه شعار “نه به انتخابات” یعنی نه به مشروعیت نظام و این کار اصلا صحیح نیست، بیان کرد: حوزه فکری سردار قاسم سلیمانی محدود به تقسیمات جغرافیایی کشور ایران نبود بلکه صاحب یک مکتب و ایدئولوژی در سطح جهان اسلام بود؛ در پایان نیز متأسفانه سردار سلیمانی قربانی کسانی شد که منافع خود را در خطر دیدند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری “امروزه جمهوری اسلامی ایران مدیرانی می خواهد که وابستگی به جناح و افراد خاصی نداشته باشند”، اظهار کرد: قدمت ستاد سحر از دوره قبل کاندیداتوری آیت الله رئیسی برای کُرسی ریاست جمهوری بود و فعالیت های سیاسی و اجتماعی این ستاد از آن زمان شروع شده است.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان با اشاره به اینکه کار ستاد سحر نه برای سوءاستفاده های سیاسی بلکه یک کار اعتقادی است، گفت: نشست های مشترکی را با دیگر ستادهای حمایتی و مردمی آیت الله رئیسی در خوزستان برگزار می کنیم چون کشور دارای شرایط سیاسی خاصی است که اولویت همه باید جلب مشارکت همگانی برای حضور در انتخابات باشد.

عیدی پور با اشاره به پرهیز از برگزاری جلسات چهره به چهره گسترده به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: فشارهای اقتصادی عوامل خارجی و بعضا داخلی با هدف تقویت نارضایتی در کشور انجام می شود ولی با حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رأی تمام نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد سحر خوزستان، در ادامه نیز جلسه راهبردی و تخصصی ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان به ریاست رحمت اله دانا تشکیل شد که وی نیز از دبیران کارگروه های تخصصی شهرستان‌های این مجموعه ستادی درخواست کرد که معرفی نخبگان و تخصص گرایی را با هدف جذب جوانان دانشگاهی و تحصیلکرده در اولویت کاری خود قرار دهند چون نقش جوانان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به مراتب بیشتر از دیگر اقشار است.

وی در پایان عنوان کرد: این موضوع باید توسط ستادهای انتخاباتی جوانان و اقوام سحر در سطح استان به شکل اساسی و گسترده در دستور کار نیروهای فعال ستادی قرار گیرد.

 

منبع:کمیته اطلاع رسانی ستاد سحر خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =


دسته‌بندی نشده