کد خبر : 17863
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۰۸

حجت الاسلام محمدرضا توانا نیا به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیامی صادر کرد

حجت الاسلام محمدرضا توانا نیا به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیامی صادر کرد

حضرت فاطمه زهرا (س) همواره الگوی تمام زنان پاکدامن جهان است. دفاع این بانوی فخر عالم از حریم ولایت قرن هاست که نقل محافل شده اما عظمت واقعه غمبار شهادت حضرت زهرا به قدری است که تا ابد لکه ننگ این جنابت دامن مسببانش را رها نخواهد ساخت و نام فاطمه (س) همواره با مجذوب

حضرت فاطمه زهرا (س) همواره الگوی تمام زنان پاکدامن جهان است. دفاع این بانوی فخر عالم از حریم ولایت قرن هاست که نقل محافل شده اما عظمت واقعه غمبار شهادت حضرت زهرا به قدری است که تا ابد لکه ننگ این جنابت دامن مسببانش را رها نخواهد ساخت و نام فاطمه (س) همواره با مجذوب شدن در ولایت عجین شده است.

بعد از گذشت قرن ها هنوز بشریت از این رویداد جانکاه به مانند تیری در قلب تاریخ انسانیت یاد می کند که اندوه آن تمام نشدنی است.

همچنان هرجا سخن از تقوا و پاکی و نجابت در آسمان خوبی های عالم است کمتر انسان آزاده ای است که به یاد نام پر برکت جگر گوشه پیامبر اسلام نیفتد.

ما شیعیان همیشه نماد پاکدامنی، ایثار و فداکاری را با نام مادر شیعیان جهان حضرت فاطمه همنشین می کنیم تا شاید اندکی بتوانیم بزرگی این بانوی وارسته را بیان کنیم. گر چه قلم ها و زبان ها در بیان فضائل حضرت زهرا (س) ناتوان اند اما ما به عنوان ادامه دهنده راه اهل بیت (ع) وظیفه داریم با توجه به فرمایشات و رهنمود های این بزرگواران قدمی هر چند کوچک در جهت رشد فرهنگی و دینی جامعه خویش برداریم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توفیق بیش از پیش در عمل به توصیه های این اسوه تقوا و مادر تمام خوبی های عالم را به همگان توصیه می کنم و امیدوارم که دختران و بانوان سرزمین ام برای ایمن ماندن از هجوم دشمنان به این بانو اقتدا کنند و سلوک او را ره توشه مسیر خود قرار دهند تا از هر گزندی در امان بمانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + پانزده =


دسته‌بندی نشده