کد خبر : 13317
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

جلسه معارفه سرپرست امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

جلسه معارفه سرپرست امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد
جلسه معارفه سرپرست امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب روز سه شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیر منابع انسانی و معاونان و روسای این مدیریت برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، منوچهر بارانی مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این جلسه سجاد محمدی را به عنوان سرپرست امور ایثارگران معرفی و از زحمات جعفر فیاض مهر در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به جامعه ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب، همکاری معاونان، روسا و سرپرستان مدیریت منابع انسانی با سرپرست جدید امور ایثارگران را خواستار شد و بیان داشت: آقای محمدی از خانواده ایثارگران و فرزند شهید است که از ابتدای استخدام تا کنون در مدیریت منابع انسانی و امور ایثارگران مشغول خدمت می باشد.

در این نشست سجاد محمدی سرپرست امور ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب نیز با بیان اینکه جامعه ایثارگران حساسیت های خاص خود را دارند، اظهار امیدواری کرد با مساعدت و همراهی سایر همکاران، در راستای ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران مناطق نفت خیز جنوب و اهداف سازمان گام های مثبت برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 10 =


دسته‌بندی نشده