کد خبر : 15454
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۵۶

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد

تکمیل مدارس با پیشرفت ۵۰ درصدی سه شهرستان خوزستان تا مهرماه 

تکمیل مدارس با پیشرفت ۵۰ درصدی سه شهرستان خوزستان تا مهرماه 
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم‌و به نقل از روابط عمومی نوسازی مداری خوزستان، حمیدرضا خان‌محمدی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان، اندیکا و لالی اظهار کرد: مشکلات منطقه به جزء بیان شد و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. کلیه پروژه‌های نیمه تمام بالای ۵۰ درصد این منطقه قرار شد تا مهرماه امسال تکمیل شوند و منابع آنها جذب و در اختیار نوسازی مدارس استان خوزستان قرار داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، وی افزود: در خصوص مدارس سنگی و کانکسی قرار شد تا پایان سال ۱۴۰۳  با توجه به اولویت‌ها در هر منطقه، ساماندهی شود. البته مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز  و مدارس سنگی بالای سه کلاسه و ۴۵ دانش‌آموز ساماندهی می‌شوند. مشکلی به خاطر کم برخودار بودن منطقه وجود داشت و قرار شد تجهیزات خوبی متناسب با نیاز آموزش و پرورش، برای اولین بار با  اعلام نیاز آموزش و پرورش  خریده شود.

وی گفت: در حوزه ایزوگام و آسفالت قرار شد در منطقه تا پایان ۱۴۰۳ معضل ایزوگام نداشته باشیم. در خصوص مدارس سنگی برخی از این مدارس جزو میراث فرهنگی هستند که قرار شد با هماهنگی میراث فرهنگی  مدارس نگه داشته شوند چون هویت منطقه هستند و اگر قرار است دانش‌آموزان از مدارس سنگی به عنوان مثال ۱۰۰ ساله استفاده کنند با هماهنگی و پس از مقاوم‌سازی خواهد بود.

خان‌محمدی افزود: اولویت سفر رئیس جمهور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است. وقتی اعلام می‌کنیم پروژه‌های با پیشرفت ۵۰ درصدی تا مهرماه تکمیل می‌شوند یعنی منابع را تامین می‌کنیم اما با توجه به اینکه شرایط متغییر  است و هر شهرستانی شرایط متفاوتی دارد، اعتبار را اعلام نکردیم.

گفتنی است رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از دبیرستان سینا ، استخر فرهنگیان و معلم سرای مسجد سلیمان بازدید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 4 =


دسته‌بندی نشده