کد خبر : 16162
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

توسعه شبکه تلفن ثابت در قالب طرح نجما در اهواز 

توسعه شبکه تلفن ثابت در قالب طرح نجما در اهواز 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه شبکه تلفن ثابت در قالب طرح نجما با نصب تجهیزات فنی نسل جدید در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: به منظور توسعه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از خدمات نوین شبکه ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان، طرح برگردان کافو‌های مسی و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته باهدف عملیاتی شدن نهضت جهادی فیبر نوری مخابرات تا منازل در قالب طرح ملی نجما در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه و همکاری کارکنان در مخابرات اهواز به منظور ارائه خدمات رسانی بهتر به مشترکان تلفن ثابت و ارتقای کیفیت ارتباطات این شهرستان تعداد ۳۷ دستگاه پیشرفته کافوی نوری در سطح مراکز تلفن ثابت این کلانشهر نصب و راه اندازی شد.
فلاح زاده ادامه داد: این تجهیزات پیشرفته مخابراتی جدید، در مناطق مختلف اهواز که زیر پوشش کافو‌های نوری قدیم و مسی بودند، جایگزین و نصب و راه اندازی شد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی و برگردان کافو‌های نوری پیشرفته و جدید و همچنین با نصب کامل و اجرایی شدن عملیات  جایگزینی کافو‌های نوری به جای مسی و با افزایش یافتن ظرفیت شبکه، واگذاری تلفن و دیتای ثابت در مناطق جدید ساخت و فاقد امکانات فنی شبکه، امکانپذیر خواهد شد.
این مقام مسئول می‌گوید: براساس این خبر با نصب و راه اندزی کافو‌های نوری پیشرفته، مشتریان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت این تکنولوژی جدید، از پهنای باند بیشتر و با کیفیت بهتر نسبت به کافو‌های مسی خدمات نوین ارتباطی بر بستر فیبر نوری دریافت کنند.
نصب و راه اندازی تجهیزات فنی مخابراتی کافوی نوری با رعایت اصل مشتری مداری و باهدف اهداف شرکت مخابرات ایران در مخابرات منطقه خوزستان به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی در نقاط مختلف استان همچنان در حال انجام است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 16 =


دسته‌بندی نشده