کد خبر : 15688
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:

خبرنگار: حدیث کریمی

توجه به میراث فرهنگی باید به نسل جوان منتقل شود

توجه به میراث فرهنگی باید به نسل جوان منتقل شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: طرز فکر جامعه به سمت حفاظت از میراث فرهنگی برود و توجه و علاقه مندی را به نسل های بعدی منتقل شود.

ارسطو زاده در گفتگو با خبرنگار هنر قلم در حاشیه آیین پاسداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی که امروز در محل هتل پارس اهواز برگزار شد اظهار کرد: در طول سال افراد گوناگون در حوزه خدمت رسانی به فرهنگ و آثار تاریخی استان به گونه‌های متفاوت و متعدد تلاش می کنند.

وی افزود: در حوزه اطلاع رسانی و در حوزه حفاظت و مرمت و خدمات دهی به گردشگران که در محوطه‌های آثار تاریخی و میراث فرهنگی حضور پیدا می‌کنند و موزه‌داری، جمع آوری اموال و اشاعه فرهنگی و یا تحویل این اشیا به مراجع ذیربط این فرصت خوبی بوده که از آنها تقدیر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآور شد: در این مراسم از کسانی که در طول سال مشغول به حفاظت، مرمت آثار و محوطه‌های و بناهای تاریخی هستند که متشکل از افراد متخصص و کارشناسان معماران و افراد عادی و وظیفه شناس و تعهد در برابر حفاظت میراث فرهنگی کشور بالاخص استان تقدیر و قدردانی شد.

ارسطو زاده با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه خوزستان در پوشش اخبار فعالیت های میراث فرهنگی و انعکاس آنها در رسانه ، گفت: هر کدام از شما به نوعی خادم میراث فرهنگی هستید و در طول سال زحمات متعددی را متحمل می شوید و قدردان شما هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 3 =


دسته‌بندی نشده