کد خبر : 6195
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۰۸

تعمیر و مانده­‌یابی دو چاه ۱۱۶ و ۱۵۳ مارون بدون حضور دکل

تعمیر و مانده­‌یابی دو چاه ۱۱۶ و ۱۵۳ مارون بدون حضور دکل

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس یونس عباسی لرکی در این خصوص گفت: این شیرآلات که از مدار عملیات خارج شده بودند پس از بررسی و ایمن‌سازی چاه، تجهیزات معیوب تعویض و تعمیر شدند و با انجام آزمایش فشار مطابق استاندارد، چاه به‌صورت آماده عملیات در اختیار شرکت بهره‌بردار قرار گرفت. وی افزود: تعمیر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس یونس عباسی لرکی در این خصوص گفت: این شیرآلات که از مدار عملیات خارج شده بودند پس از بررسی و ایمن‌سازی چاه، تجهیزات معیوب تعویض و تعمیر شدند و با انجام آزمایش فشار مطابق استاندارد، چاه به‌صورت آماده عملیات در اختیار شرکت بهره‌بردار قرار گرفت.

وی افزود: تعمیر این چاه بدون نیاز به دکل انجام پذیرفت و در سریع‌ترین زمان با رعایت دستورالعمل­های پدافند غیرعامل جهت جلوگیری از آسیب رساندن به محیط‌زیست و تجمع حجم عظیمی از پساب، مجدداً در مدار عملیات قرار گرفت.

 

مانده­یابی موفقیت آمیز چاه ۱۵۳ مارون بدون حضور دکل

 

عباسی لرکی ادامه داد: همچنین در پی اعلام مانده­گذاری در چاه تزریق گاز شماره ۱۵۳ مارون، همکاران پرتلاش و مجرب خدمات فنی این مدیریت، کلیه وسایل باقیمانده در چاه را با تلاش و مهارت کم‌نظیر بازیافت نمودند و این چاه نیز آماده تحویل به شرکت بهره‌بردار شد.

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه­های مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: انجام این کار ارزشمند بدون حضور دکل علاوه بر پیشگیری از وقفه چندماهه عملیات تزریق گاز، باعث جلوگیری از هزینه‌های آماده‌سازی محل چاه، هزینه‌های دکل تعمیراتی و تجهیزات کمیاب و گران‌قیمت رشته تکمیلی و تاج چاه شد.

وی در پایان گفت: چنین عملیات‌های تخصصی و موفقیت‌آمیز در شرایط سخت تحریم­های ظالمانه روزافزون و شرایط خاص همه‌گیری کرونا و در سال جهش تولید با رعایت کلیه دستورالعمل­هایHSE و شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام پذیرفت.

شایان ذکر است تعمیر چاه‌های فوق‌الذکر بیش از ۳۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی به دنبال داشته است. روابط عمومی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 7 =


دسته‌بندی نشده