کد خبر : 983
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۱۵

تشریح برنامه های هفته کتاب در لالی

تشریح برنامه های هفته کتاب در لالی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، اهواز، در آستانه بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لالی در هفته کتاب برگزار می شود. عسگر غفاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، اهواز، در آستانه بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لالی در هفته کتاب برگزار می شود.

عسگر غفاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی در نشستی که با کتابداران و مسئولان کتابخانه ها برگزار شد، برنامه های هفته کتاب را تشریح نمود و راهکارهایی به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه ارائه داد.

وی بیان داشت: تبلیغ کتاب در فضاهای عمومی و مراکز پرتردد، برگزاری نمایشگاه کتاب، نصب پوستر تبلیغ کتاب بر روی تاکسی های شهر، اجرای طرح کتاب خوب طلاست، حضور در مناطق محروم شهرستان و اهداء کتاب می تواند سبب افزایش مطالعه شود.

غفاری با تاکید بر ارتقاء فرهنگ مطالعه در رده سنی کودک و نوجوان اظهار کرد: کتابداران یابد ارتباط بیش تری با مربی های مراکز پیش دبستانی و مدیران مدارس ابتدایی و راهنمایی داشته باشند.

این مقام مسئول دیدار با امام جمعه محترم شهرستان و ارائه گزارش عملکرد اداره کتابخانه ها در نماز جمعه، اطلاع رسانی درباره کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب و دیدار کتابداران با فرماندار شهرستان و برگزاری جلسه با نماینده مجلس برای اهدا کتاب به کتابخانه های عمومی را از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان نمود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی اذعان داشت: در هفته کتاب همه معلمان، دانش آموزان و شهروندان می توانند به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی عضو شوند.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =


دسته‌بندی نشده