کد خبر : 168
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

تربیت نیروی انسانی کارآمد از عوامل توسعه اقتصادی هر جامعه است

تربیت نیروی انسانی کارآمد از عوامل توسعه اقتصادی هر جامعه است

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سعید حاجیان در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شادگان با بیان اینکه جوانان برای یافتن شغل، چاره‌ای جز مهارت‌آموزی ندارند اظهار کرد: شهرستان شادگان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه اشتغال دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود. وی یکی از نیازهای

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سعید حاجیان در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شادگان با بیان اینکه جوانان برای یافتن شغل، چاره‌ای جز مهارت‌آموزی ندارند اظهار کرد: شهرستان شادگان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه اشتغال دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی یکی از نیازهای ایجاد و توسعه اشتغال را توسعه مهارت‌آموزی عنوان کرد و ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در بهبود وضعیت اشتغال دارد که باید در به این آموزش‌ها توجه شود.

عاشوری مفرد رییس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شادگان درادامه گزارشی ازروند اجرای آموزش مهارتی ورویکرد جدیدآموزش فنی وحرفه ای بیان کرد. وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد۴۴۶ گواهی مهارت در مرکزفنی و حرفه ای شهرستان شادگان صادر شده است.

وی افزود: در طرح مهارت آموزی صنعت و ساختمان۲۴۶ ، آرایش و پیرایش زنان ۱۵، صنایع پوشاک ۵۱، فناوری اطلاعات ۲۷، نقشه کشی عمومی ساختمان ۲۷، آمادگی شغلی ۱۸ ، تعمیرکاربرق خودرو ۱۷،جوشکاری ۱۰، کاروبرق پی ال سی ۸، صنایع دستی ۷، برقکارصنعتی یک و اطفای حریق یک نفرآموزش دیده اند.

رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شادگان خاطرنشان کرد: رسالت آموزش فنی وحرفه ای توانمندسازی جوانان جویای کارفاقد مهارت وارتقای مهارت شاغلین است که برای کاهش نرخ بیکاری درمنطقه تمام ظرفیت خودرافعال کرده وبرای رسیدن به اهداف نیاز به همکاری سایردستگاهها بویژه فرمانداری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =


دسته‌بندی نشده