کد خبر : 12893
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

تذکرات نظارتی موجب تکدر همکاران شهرداری نشود/ رسیدگی سریع به وضعیت جانبازان فتنه جای تقدیر دارد

تذکرات نظارتی موجب تکدر همکاران شهرداری نشود/ رسیدگی سریع به وضعیت جانبازان فتنه جای تقدیر دارد
عضو شورای شهر تهران با تقدیر از معاون منابع انسانی و شرکت شهر سالم در رسیدگی سریع به وضعیت جانبازان فتنه اخیر بعد از تذکر وی در صحن گفت: نباید تذکرات ما که از جایگاه نظارتی صورت می گیرد سبب تکدر خاطر همکاران در شهرداری تهران شود.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری که ابتدای جلسه صد و چهارم این شورا داشت، به تشکر از معاون منابع انسانی شهرداری و شرکت شهر سالم به جهت رسیدگی به وضعیت مجروحان فتنه اخیر پرداخت و گفت: جلسه گذشته نکته ای را در خصوص لزوم رسیدگی به وضعیت همکارانی که در فتنه اخیر دچار آسیب شدند مطرح کردم که به فوریت از طرف جناب آقای باقری و همکاران شرکت شهر سالم پیگیری شد.

وی ادامه داد: این رویه باید در خصوص تذکرات دیگر نیز رعایت شود چرا که بعضا شاهد هستیم تذکری با قید فوریت در صحن ارائه می شود اما معاونان شهردار و شخص شهردار جدیت کافی در رسیدگی به آنها را ندارند.

علوی با اشاره به تذکراتی که بعد از یک سال بدون نتیجه مانده اند، تاکید کرد: اگر همین رویه ای که معاون منابع انسانی و شرکت شهر سال پیش گرفتند، سایر مدیران نیز پیش بگیرند کار خدمت رسانی بهتر صورت می گیرد.

وی همچنین به جایگاه نظارتی شورا اشاره کرد و افزود: گاهی از این جایگاه نکته ای را عرض می کنیم که متاسفانه موجب تکدر خاطر دوستان در شهرداری و برخوردهای دیگری می شود.

عضو شورای ششم شهر تهران در ادامه به تذکر دیگر عضو شورا در خصوص لزوم ساماندهی دستفروشان اشاره کرد و ادامه داد: مدتهاست پیگیر ساماندهی دستفروشان هستیم اما به علت تغییرات پیاپی در شهرداری در اولویت همکاران قرار نگرفته است.

وی شرکت شهربان و حریم بانان را حلقه آخر برخورد با دستفروشان عنوان کرد و گفت: ساماندهی و تعیین تکلیف نشدن دستفروشان در شرایط اقتصادی فعلی موجب می شود که همکاران ما در شهربان و حریم بان تبدیل به حلقه اول شوند چرا که دیگران به وظیفه خود عمل نمی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =


دسته‌بندی نشده