کد خبر : 4086
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

تحقق ۱۰۹ درصدی وصولی درآمدهای استانی خوزستان در ۹ ماهه سال جاری

تحقق ۱۰۹ درصدی وصولی درآمدهای استانی خوزستان در ۹ ماهه سال جاری

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: درآمدهای مصوب استان خوزستان در سال جاری ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: درآمدهای مصوب استان خوزستان در سال جاری ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که در ۹ ماه امسال ۱۰۹ درصد محقق شده است.

محسن کاویانی افزود: وصولی درآمدهای استانی تا پایان آذر ماه سال جاری ۵ هزار میلیارد تومان است که در ۹ ماهه سال جاری ۸۶۴ میلیارد تومان درآمدهای استان خوزستان وصول شده است.

کاویانی اشاره کرد: وصولی درآمدهای دستگاه مالیاتی که ۹۱ درصد درآمدهای استان را تشکیل می دهد ۴ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان است که نسبت به ۹ ماهه مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد رشد داشته ایم.

مالکان خودروهای اروندی برای تطبیق فیزیک خودرو و مالک به سامانه خودرویی سازمان منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

در ادامه نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: کارت سوخت ۱۸ هزار خودرو پلاک اروندی که شماره ۳۳ دارند، توزیع و در اختیار مالکان قرار گرفته است. همچنین اطلاعات ۲۵ هزار و ۸۰۰ خودرو پلاک قدیم نیز در سامانه خودرویی سازمان منطقه آزاد اروند وارد شده و در مرحله توزیع و ارسال کارت سوخت است.

سیدعلی موسوی، با توجه به توزیع ۲۰ و ۸۰۰ کارت سوخت، از مالکان خودروهای اروندی خواست که برای تطبیق فیزیک خودرو و مالک به سامانه خودرویی سازمان منطقه آزاد اروند مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل نمایند که کارت سوخت به محل سکونت اشخاص ارسال گردد.

معاونت سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند اضافه کرد: قابلیت پرداخت عوارض خودرو نیز در سامانه موجود است و اگر عوارض پرداخت شود پروانه تردد تمدید خواهد شد.

موسوی افزود: با پیگیری های صورت گرفته در کارت سوخت خودروهای اروندی ۶۰ لیتر ذخیره شده است.

سیدعلی موسوی اظهار کرد: ۵ هزار کارت سوخت دیگر در حال صدور است که به محض صادر شدن به اداره پست تحویل تا در اختیار مردم قرار گیرد.

موسوی در خصوص مبلغ دریافتی تغییر پلاک قدیم خودروهای اروندی به پلاک جدید ۳۳، اشاره کرد: اگر مالک خودرو باشند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان، و اگر مالک نباشند ۲۰۰ هزار تومان نیز برای امتیازی که می گیرند باید پرداخت کنند؛ مابقی عوارض مربوط به مدل و قیمت خودرو و همچنین برای ترخیص کار است.

سیدعلی موسوی افزود: مرخصی خودروها نیز دو ماه است که این دو ماه نباید متوالی شود و حداقل ۱ ماه بین آن باید فاصله باشد.

 

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند از افتتاح ۲۲ پروژه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: در این پروژه ها نزدیک به بالای هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − سه =


دسته‌بندی نشده