کد خبر : 18099
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد:

تحقق تعهد تولید نفت در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تحقق تعهد تولید نفت در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: برنامه تکلیفی تولید نفت که توسط وزارت نفت و شرکت ملی نفت به این شرکت واگذار شده بود محقق و تعهدات ما به طور کامل ایفا شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا هیهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه در سومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: حوزه جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ۲۲ هزار کیلومتر مربع است که معادل یک سوم مساحت خوزستان است.

وی با اشاره به وجود ۲۲ میدان نفتی در حوزه جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، افزود: از این رقم از ۱۲ میدان نفتی ۱۷۴ هراز بشکه نفت تولید شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: طی سال جاری به لحاظ تولید و تعمیرات که مأموریت اصلی شرکت های بهره برداری نفت و گاز است برنامه تولید ما به طور کامل محقق شد.

هیهاوند گفت: طی دو سال گذشته برنامه های معوق در حوزه های تولید و نگهداشت تأسیسات به طور کامل محقق شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ۲۸ مخزن در وزارت نفت، یادآور شد: میدان نفتی کبود اولین میدان نفتی در این طرح بود که برنامه تولید از آن کاملا محقق شد.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مخزن گازی ژوراسیک با ۲۵ درصد گاز h2s به عنوان ترش ترین مخزن گازی جهان در حوزه جغرافیایی این شرکت قرار دارد که خوراک آن به پتروشیمی رازی ارسال می شود.

هیهاوند با اشاره به مسئولیت های اجتماعی نفت گفت: سرانه ورزشی در مسجدسلیمان تا ۹۰ درصد متکی به امکانات نفت است و تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح های مختلف در مباحث عام المنفعه هزینه شده است.

وی گفت: یکی از چالش های عمده زیست محیطی ما فلرهاست که در حال حاضر اولین مزایده گازی فلر در قالب چهار بسته به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: موزه نفت مسجد سلیمان حلقه مفقوده نفت بود که با پیگیری های زیاد مدیریت و تکمیل آن به ما واگذار شد البته همه جای مسجد سلیمان موزه نفت است و حوادث تاریخی زیادی در حوزه نفت در این شهر شکل گرفته که باید به آن توجه ویژه داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =


دسته‌بندی نشده