کد خبر : 16159
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

بیانیه مدیرکل صمت خوزستان به مناسبت دهه تولید و تجارت

بیانیه مدیرکل صمت خوزستان به مناسبت دهه تولید و تجارت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، حرکت در مسیر تلاش و مجاهدت برای رشد و توسعه در سایه ی استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی همواره از آرمان های ملت ایران است. این افق از میراث ماندگار بنیانگذار کبیرانقلاب حضرت امام‌خمینی (ره ) و مقام‌معظم رهبری (مدظله عالی) است و امروز نیز همواره جزئی از منویات

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، حرکت در مسیر تلاش و مجاهدت برای رشد و توسعه در سایه ی استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی همواره از آرمان های ملت ایران است.
این افق از میراث ماندگار بنیانگذار کبیرانقلاب حضرت امام‌خمینی (ره ) و مقام‌معظم رهبری (مدظله عالی) است و امروز نیز همواره جزئی از منویات ایشان است.
توجه به تولید و حمایت از صنعتگران همواره مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است و همگی موظف به اجرای دستور ایشان هستیم.
راه و مسیر درست زندگی در دنیای کنونی، کسب استقلال و خودکفایی است.
دهه تولید و صنعت درکشور به عناوین مختلف نامگذاری شده که توفیق در عرصه تولید و سازندگی و خودکفایی در حوزه صنعت و کشاورزی از مسیرفداکاری و ایستادگی در عرصه‌های تولید برای دست‌یابی به استقلال اقتصادی می گذرد و این وظیفه خطیر و مهم بر عهده کارگزاران و صنعتگران نهاده شده که باید با همت وبرنامه ریزی تمام تلاش خود را در جهت فائق آمدن بر مشکلات به کار بسته و برای ارتقای صنعت و رشد تولید همت نمائیم.
اینجانب فرارسیدن دهه تولید و تجارت که از یکم تا دهم تیرماه مصادف است را برهمه تجار و تولید کنندگان و صنعتگران عزیزتبریک و شادباش عرض نموده و امید دارم بتوانیم با همت و کار مضاعف درجهت رشد تولید و مهار مشکلات گام بر داریم.

باسپاس بیکران
حمیدرضا فلاح
مدیرکل صمت خوزستان

روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + یک =


دسته‌بندی نشده