کد خبر : 14637
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

حدیث کریمی

بهره برداری از پروژه ورق عریض شرکت آتیه خاورمیانه در خردادماه ۱۴۰۲

بهره برداری از پروژه ورق عریض شرکت آتیه خاورمیانه در خردادماه ۱۴۰۲
اواخر خردادماه۱۴۰۲ پروژه ورق عریض شرکت فولادآتیه خاورمیانه به بهره برداری می رسد.

مشاور روابط عمومی شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۲ شروع به نصب تجهیزات کرده و در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید اکنون خط تولید میلگرد با ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت است.

یاسین عرب زاده در ادامه با اشاره به اینکه این کارخانه در جاده اهواز به سربندر بعد از عوارضی واقع شده است افزود: یکی از مهمترین خبری که می شود به همشهریان خود داد این است که پروژه ورق عریض که تقریباً تکمیل‌کننده حلقه صنعت فولاد در خوزستان است توسط همین شرکت در حال ساخت و نصب تجهیزات انشالله اواخر خردادماه ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید که در این پروژه نیز ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم استخدام می شوند.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۳۶۰ هزار تن و در فاز دوم نیز ۶۰۰ هزار تن تولید ورق عریض نیز خواهیم داشت.

مشاوره روابط عمومی شرکت آتیه خاورمیانه در ادامه در پاسخ به اینکه در تابستان با مشکل قطعی برق و کاهش تولید مواجه شدیم عنوان کرد: قطعی برق نیز به این شرکت مشکلاتی بوجود آورد اما نه آنقدر که باعث تعطیلی خط شود چرا که مدیرعامل شرکت مهندس یارمحمد محمدی بر هر شکلی بود این مسائل را با اعتباری که در سطح استان داشته حل می کرد.

عرب زاده گفت: تولید امسال شرکت فولاد آتیه خاورمیانه چهاصدهزار تن میلگرد بوده است.

وی در پاسخ به اینکه در بحث مسائل اجتماعی و زیست محیطی چه کارهایی انجام داده اید عنوان کرد در بحث محیط زیست اگر ما بفرض محال بخواهیم به محیط زیست آسیب وارد کنیم سازمان‌های دست اندرکار اجازه چنین کاری را نخواهند داد یعنی تعهداتی که از شرکت گرفته اند در ارتباط با محیط زیست ما مکلف به رعایت یکسری پارامتر ها هستیم همچنین در بحث مسئولیت اجتماعی نیز به مسائل فرهنگی، هنری و اعزام کارگران و خانواده های آنها اردوهای تابستانی و سفر مشهد می پردازیم.

وی اضافه کرد: از روستاهای اطراف شرکت نیز نیرو جذب کرده ایم و بازهم در بحث راه اندازی پروژه ورق عریض خواهیم کرد اما نیروی کارآمد و متخصص وشایسته باشند.

در ادامه جعفر دارابی مدیر مالی شرکت آتیه خاورمیانه در ارتباط با چالش مهم پیش روی این شرکت؛ با بیان اینکه مشکل بزرگ ما در شهرک ۵ این است که هرچه زودتر مسئله راه حل شود عنوان کرد: متاسفانه کامیون های ما روزانه در حال رفت و برگشت هستند و موضوع راه بایستی رفع شود.

وی دیگر چالش را مسئله نقدینگی مثل همه صنایع کشور عنوان کرد و افزود: این موضوع به جهت بالا رفتن قیمت مواد اولیه است و تامین سرمایه درگردش برای تمام کارخانه ها مشکل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =


دسته‌بندی نشده