کد خبر : 8834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

برگزاری چهار سمینار تخصصی در دومین روز از نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰

برگزاری چهار سمینار تخصصی در دومین روز از نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، صنعت نفت دانش‌بنیان، حمایت از توسعه ساخت داخل با همکاری فناورانه و ایجاد شبکه فناور اولین سمینار تخصصی در این روز بود که به همت اداره پژوهش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد. دومین سمینار جانبی این نمایشگاه از سوی دانشگاه صنعت نفت و شرکت ایکو و با

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، صنعت نفت دانش‌بنیان، حمایت از توسعه ساخت داخل با همکاری فناورانه و ایجاد شبکه فناور اولین سمینار تخصصی در این روز بود که به همت اداره پژوهش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

دومین سمینار جانبی این نمایشگاه از سوی دانشگاه صنعت نفت و شرکت ایکو و با موضوع نظام مدیریت یکپارچه و مدیریت دارایی‌های فیزیکی برگزار شد.

 بررسی فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از ظرفیت قانونی حمایت از تولید بار اول و نحوه حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان سمینار تخصصی سوم در این روز به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

آخرین سمینار جانبی در این روز نیز با عنوان آینده‌پژوهشی در صنایع نفت و گاز به همت شرکت شهرک‌های صنتعی استان خوزستان برگزار شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰با حضور شرکت‌هایی از ۱۲ استان اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قزوین، گلستان، مازنداران، مرکزی و یزد از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه میزبان علاقمندان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =


دسته‌بندی نشده