کد خبر : 17431
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

خبرنگار: حدیث کریمی

برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ابزارآلات در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان

برگزاری نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ابزارآلات در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان
اولین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی ابزارآلات، به میزبانی استان خوزستان و با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های صنایع مختلف و ایجاد فضای تعاملی بین صنعتگران و بازرگانان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های فوق اظهارکرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ شرکت تولید کننده و تامین کننده با هدف جذب سرمایه‌گذار در استان و ارائه آخرین دستاوردها در محل این نمایشگاه برگزار شد.

رحیم جلیلی با اشاره به فرصت‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی، شرکت‌های معتبر به نمایندگی از صنعت ابزار، تجهیزات، اتوماسیون صنعتی، دستگاه‌های جوش و برش حضور دارند. این نمایشگاه، فرصتی برای تولید کنندگان و صنعتگران خلاق برای شناخت تولیدات صنعتی دیگر شرکت‌ها است تا در کنار رونمایی از جدیدترین محصولات خود، با فعالان سایر صنایع نیز ارتباط برقرار کنند. در این نمایشگاه روسای اتحادیه ابزار از استان‌های مختلف از جمله فارس، آذربایجان شرقی، کرمان و البرز حضور دارند و از نمایشگاه بازدید کردند.

وی اضافه کرد: افزایش راندمان و کیفیت تولید، اشتغال زایی، یافتن بازارهای صادراتی، آشنایی فعالان صنعت ابزارآلات کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت، توسعه اقتصاد ملی، ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی و حمایت از تولید کنندگان، نخبگان و فعالان این صنایع، مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی است.

جلیلی گفت: از دستاوردهای این نمایشگاه تفاهمنامه و انعقاد قرارداد با بانک ملی، کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه و اداره کل فنی حرفه‌ای با شرکت کنندگان منعقد خواهد شد.

اولین نمایشگاه بین المللی ابزار با حضور بیش از ۵۰ شرکت بزرگ به نمایندگی از کشورهای چین تایوان هند آلمان و کره‌ای حضور دارند.

لازم به ذکر است مشارکت کنندگان از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و مازندران در نمایشگاه فوق حضور فعال دارند این موضوع نمایشگاهی در امروز سوم تا ششم آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 17 =


دسته‌بندی نشده