کد خبر : 997
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۴۲

برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل

برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل اظهار داشت: کودکان باید از دوران کودکی با کتاب انس بگیرند و به مطالعه  عادت کنند. وی تصریح کرد: با ایجاد فضای زیبا، دلچسب و سازگار با روحیات

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، نادر مرادی فر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل اظهار داشت: کودکان باید از دوران کودکی با کتاب انس بگیرند و به مطالعه  عادت کنند.

وی تصریح کرد: با ایجاد فضای زیبا، دلچسب و سازگار با روحیات کودکان می توان آن ها را با دنیای مطالعه آشنا کرد.

مردای فر اذعان داشت: این درست است که کتابخانه و مطالعه دروازه های دنیای جدیدی را به روی کودکان می گشاید و توانایی های یادگیری آن ها را افزایش می دهد، اما این وظیفه والدین است تا کلید این دروازه با شکوه را به دست فرزندانشان بدهند و علاقه به مطالعه را در کودک شکوفا کنند. رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان هفتکل یکی از راه های عادت دادن کودکان به مطالعه را کتاب خواندن برای آن ها عنوان کرد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این برنامه نقاشی های خود را با موضوع《دوست من کتاب》به تصویر کشیدند و به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هفتکل جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =


دسته‌بندی نشده