کد خبر : 974
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۵۹

برگزاری مسابقه خلاقیت با کلاژ در کتابخانه عمومی کوثر اهواز

برگزاری مسابقه خلاقیت با کلاژ در کتابخانه عمومی کوثر اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مریم مجاهد نژاد، مسئول کتابخانه عمومی کوثر اهواز بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه بخصوص بین کودکان، اجرای قصه گویی با انجام کاردستی راهکاری عالی برای برقراری ارتباط با کودکان است. وی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، مریم مجاهد نژاد، مسئول کتابخانه عمومی کوثر اهواز بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه بخصوص بین کودکان، اجرای قصه گویی با انجام کاردستی راهکاری عالی برای برقراری ارتباط با کودکان است.

وی تصریح کرد: این کتابخانه با همکاری و مشارکت آموزشگاه شایستگان اقدام به برگزاری برنامه بازدید از بخش های مختلف کتابخانه و اجرای برنامه قصه گویی به همراه مسابقه خلاقیت با کلاژ و نمد های رنگی در بخش کودک کتابخانه ویژه گروه سنی نمود.

مجاهدنژاد اذعان داشت: پیش از شروع مسابقه کاردستی و خلاقیت کتاب «پی تی کو پی تی کو و ۲ داستان دیگر» نوشته فرهاد حسن زاده برای این گروه سنی قصه گویی شد و کودکان با توجه به خلاقیت خود کاردستی های زیبایی با نمد و کلاژ ساختند.

مسئول کتابخانه عمومی کوثر اهواز افزود: در این برنامه علاوه بر اجرای برنامه شاد و مفرح شرایط عضویت در کتابخانه برای کودکان توضیح و از خانواده ها خواسته شد که جهت عضویت خانوادگی و ترغیب فرزندان خود به کتاب و کتابخوانی همکاری لازم را با کتابخانه داشته باشند.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =


دسته‌بندی نشده