کد خبر : 8207
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

برگزاری دوره  کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه زندانیان در اهواز

برگزاری دوره  کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه زندانیان در اهواز
رییس مرکزمهارتهای پیشرفته، کارآفرینی وکسب وکارخوارزمی اهواز:بمنظور  کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال  دوره  کارآفرینی و مهارت های کسب و کار با رویکرد توانمندسازی زندانیان در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی مرکزمهارتهای پیشرفته، کارآفرینی وکسب وکارخوارزمی اهواز؛ شهرام ملایی هزاروندی افزود:ایجاد جرم نداشتن مهارت خصوصا در حوزه کسب و کار  کار آفرینی می باشد که به منظور توانمند سازی این قشر آسیب پذیر و ورود به بازار کار دوره های تخصصی کسب و کار برگزارشد.

ملایی عنوان کرد: توانمندسـازی نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی، در راسـتای ترغیـب و توسـعه کارآفرینی در بین زندانیان ، یکی از این راهکارهای اساسی که می‌تواند به عرضه نیروی انسانی توانمند، کارآفرین و در نهایت کاهش ناهنجاریها و مشکلات اقتصادی مختلف منجر شود.

وی خاطرنشان کرد:در همین راستا نشست تخصصی با حضور ایگدر معاون  اداره کل زندانها و کارشناسان این حوزه در مرکز خوارزمی برگزار گردید و برگزاری دوره های کسب و کار و کارآفرینی به عنوان یک ضرورت در را کاهش جرم و بزهکاری مطرح و به  عنوان الویت جهت آموزش مصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 10 =


دسته‌بندی نشده