کد خبر : 8203
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

برگزاری دوره آموزش HSEجایگاههایی CNG و پمپ بنزین های ناحیه بهبهان

برگزاری دوره آموزش HSEجایگاههایی CNG و پمپ بنزین های ناحیه بهبهان
رییس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان بهبهان ازبرگزاری دوره آموزش HSEجایگاه های CNG و پمپ بنزین های ناحیه بهبهان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان ؛ فرشین پودنچی با اعلام این مطلب اظهارکرد: در دوره آتش نشان صنعتی در جایگاه سوخت آرجان که برای تعداد ۷۰ نفر اجرا شد با سرفصل های چگونگی اطفا حریق  آشنایی با مثلث آتش و  بهداشت و ایمنی در کارچگوپگی شارژ به موقع کپسول آتش نشانی  محاسبه حریق و کمک  سانی به مصدومان از موضوعات این شایستگی بود که توسط استاد ارایه شد.

 

پودنچی  با اشاره به روند برگزاری آموزش های مهارتی در حوزه بهداشت و ایمنی و HSE و ارتقا وضعیت و بالا بردن ضریب ایمنی  را برای جایگاه داران از الزامات عنوان و تدوام آموزش های مهارتی را یک ضرورت قابل انکار دانست.

پودنچی خاطرنشان کرد: در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگانی که در آزمون پایان دوره حدنصاب نمره قبولی را کسب نمایند، گواهینامه معتبر اپراتوری جایگاه های سوخت CNG مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صادر و اعطاء می شود.

گفتنی است در پایان  کلاس  مسئول ایمنی اداره کار و مسول ایمنی دانشگاه علوم پزشکی در کنار مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای به بیان موضوعات مرتبط پرداختند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =


دسته‌بندی نشده