کد خبر : 17949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:

برگزاری ده هزار نفرساعت دوره آموزشی ویژه تعاونی داران دهیاری های استان 

برگزاری ده هزار نفرساعت دوره آموزشی ویژه تعاونی داران دهیاری های استان 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ده هزار نفر ساعت دوره آموزشی ویژه تعاونی های دهیاری استان برگزار خواهد شد.  

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکتر اصغر رشنودی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت:‌ از ابتدای مهر ماه با هدف رفع مشکلات تعاونی های دهیاری ها و آشنایی آنها با قوانین و مقررات بخش تعاون، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری سه عنوان دوره آموزشی ویژه مدیران تعاونی های دهیاری ها انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره آموزشی ویژه دهیاران، افزود:‌ آموزش، فرایند طراحی شده جهت ایجاد مهارت، دانش، نگرش و رفتار مطلوب از طریق تجربه علمی و عملی است و حضور در این دوره ها، سبب ارتقا سطح علمی و شغلی و همچنین آشنایی مدیران تعاونی های دهیاری ها با شرح وظایف، ماموریت ها و قوانین و مقررات شان خواهد شد.

رشنودی یادآور شد:‌ مقرر شد تا انتهای امسال ۳ دوره آموزشی «شرکتهای تعاونی از تشکیل تا انحلال»،«آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی تعاونیهای دهیاری » و « روشهای توسعه تعاونیهای دهیاری » در قالب منطقه بندی ۵ گانه استانداری برگزار شود که تاکنون دوره اول در ۴ منطقه در شهرستان های اهواز، دزفول، ایذه و خرمشهر و رامهرمز برگزار شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه این دوره ها با همکاری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار می شود، گفت: هم اکنون ۲ هزار و هفده نهاد دهیاری در استان فعالیت می کنند که با توجه به عضویت یک هزار ۸۰۰ نهاد دهیاری در ۶۳ شرکت تعاونی دهیاری استان، پیش بینی می شود تا انتهای سال بیش از ده هزار نفر ساعت آموزشی جهت هیات مدیره، مدیران عامل و بازرسان تعاونی های دهیاری استان برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 19 =


دسته‌بندی نشده