کد خبر : 709
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۳

برگزاری جلسه دیدار جامعه انجمن های اسلامی بازار با رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان

برگزاری جلسه دیدار جامعه انجمن های اسلامی بازار با رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : دکتر نظری در این نشست اظهار کرد : ما باید از طریق انجمن های اسلامی بازار با توجه به اینکه بیشترین اقشار اصناف جوان می باشند بحث فرهنگی را ترویج دهیم . وی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : دکتر نظری در این نشست اظهار کرد : ما باید از طریق انجمن های اسلامی بازار با توجه به اینکه بیشترین اقشار اصناف جوان می باشند بحث فرهنگی را ترویج دهیم .

وی افزود : استان خوزستان با توجه به وضعیت اقلیمی و دیگر پتانسیل های موجود باید بتوانیم دست به دست هم داده تا گوشه ای ازامورات مربوط به مردم در این استان را انجام دهیم.

دکتر نظری اظهار کرد : امیدواریم اصناف و بازاریان و انجمن های اسلامی بازار با توان و شجاعت و درایتی که دارند با همکاری و تعامل مشکلات پیش رو را مرتفع کنید.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی بازار به عنوان یک اهرم قوی در استان و در کنار سایر تشکل ها در جهت رفع مشکلات اصناف و بازاریان همواره حاضر بوده است عنوان کرد : باید قدر مردم غیور خوزستان که عاشقانه کنار دولت ایستاده اند و همواره در صحنه بودند را بدانیم .

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =


دسته‌بندی نشده