کد خبر : 16010
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۵۰

برهم زدن نظم و امنیت خط قرمز پلیس/ با معاندان و هنجارشکنان با پُتک آهنین پلیس برخورد خواهد شد

برهم زدن نظم و امنیت خط قرمز پلیس/ با معاندان و هنجارشکنان با پُتک آهنین پلیس برخورد خواهد شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با پیکر شهید امنیت "محمد قنبری" گفت: کسانی که بخواهند امنیت استان را زیر سوال ببرند با پُتک آهنین پلیس به نمایندگی از طرف مردم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” در مراسم وداع با پیکر شهید امنیت “محمد قنبری” اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که درب شهادت همچنان در حوزه نیروی مقدس انتظامی جمهوری اسلامی باز است و افتخار پلیس این است که جان ناقابل خود را برای امنیت مردم شریف، عزیز و به نظرم بهترین مردم دنیا که در هر جایی نیاز باشد، نثار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در هر جایی که نیاز باشد حاضر هستند، افزود: اگر در حوزه امنیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه‌ای به آن وارد شود ماموران پلیس با تمام توان و حتی جان عزیز خود را فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس افتخار می‌کنند که خادم بهترین مردم هستند، بیان داشت: خانواده معظم شهید گرانقدر محمد قنبری برای مجموعه انتظامی در برقراری نظم امنیت و برخورد با هنجارشکنان مایه افتخار هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: معاندان و هنجارشکنان بدانند که خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و امنیت و به نوعی هنجارشکنی و خدشه وارد کردن به امنیت مردم است.
سردار میرفیضی تصریح کرد: معاندان و هنجارشکنان این را بدانند که مجموعه انتظامی استان خوزستان در این حوزه با هیچ کسی تعارف ندارد و کسانی که بخواهند امنیت استان و احساس آن را زیر سوال ببرند با پُتک آهنین پلیس به نمایندگی از طرف مردم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: افتخار می کنم به این شهید عزیز که در راه برقراری امنیت جان خود را هدیه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 11 =


دسته‌بندی نشده