کد خبر : 12572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

بررسی راهکارهای توسعه مهارت آموزی شرکت حریر خوزستان

بررسی راهکارهای توسعه مهارت آموزی شرکت حریر خوزستان
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شوش دانیال (ع) و جزایری مدیر عامل شرکت حریر خوزستان راهکارهای توسعه مهارت آموزی وارتقای مهارت شاغلین شرکت را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شوش دانیال (ع)، عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شوش دانیال (ع) در این دیدار در خصوص شرایط رقابتی و پر چالش امروزی بیان کرد: شرکتهایی می توانند نسبت به بقاء و پیشرفت امیدوار باشند که برنامه ریزی های لازم را با توجه به وضعیت حال و آینده انجام دهند و آمادگی های لازم برای مواجهه با شرایط متغیر را کسب نمایند که یکی از ابعاد هر شرکت توسعه مهارت نیروی انسانی و تبدیل آنان به سرمایه های انسانی است.

 

وی عنوان کرد: بدین منظور توجه به توسعه توانمندی و قابلیت های حرفه‌ای کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که ضامن کاهش هزینه‌های جاری،کاهش ضایعات،حفظ سلامت کارکنان و افزایش بهره‌وری در تولید است.

 

ناصر در راستای استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای شاغلین شرکتهای تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و به استناد قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای مهارتی و راه اندازی مرکز جوار کارگاهی که اهمیت بالایی برای شرکت‌ها دارد و چگونگی گرفتن مجوز نیز بیاناتی ارائه نمودند.

 

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان به منظور ارتقاء سطح مهارت،به روز رسانی دانش و بهره وری نیروی انسانی و همچنین پرورش نیروهای زبده در خصوص این طرح خیلی ضروری دانستند.

 

گفتنی است در پایان رئیس مرکز و کارشناسان آموزش فنی وحرفه ای شهرستان شوش از خط تولید شرکت حریر خوزستان بازدیدکردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 8 =


دسته‌بندی نشده