برخورد شدید با سودجویان از شرایط کرونا ویروس در خوزستان

برخورد شدید با سودجویان از شرایط کرونا ویروس در خوزستان

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خوزستان گفت: برخورد سریع و شدید با سودجویان که از شرایط ایجاد شده بر اثر کرونا ویروس سوء‌استفاده می‌کنند از سوی دستگاه‌های نظارتی باید انجام شود. سید نوراله حسن زاده روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان بیان کرد: متاسفانه برخی افراد در شرایط ایجاد شده

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خوزستان گفت: برخورد سریع و شدید با سودجویان که از شرایط ایجاد شده بر اثر کرونا ویروس سوء‌استفاده می‌کنند از سوی دستگاه‌های نظارتی باید انجام شود.

سید نوراله حسن زاده روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان بیان کرد: متاسفانه برخی افراد در شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا، با احتکار و یا افزایش قیمت محصولات بهداشتی شرایط را برای مردم سخت تر می‌کنند به همین منظور از دستگاه‌های نظارتی خواستار نظارت هر چه بیشتر بر بازار و داروخانه ها هستیم.

وی گفت: کرونا ویروس تمام جهان را درگیر کرده است اما شبکه‌های معاند تنها علیه ایران تبلیغات منفی و فرافکنی انجام می دهند.

حسن زاده در ادامه با اشاره به وقوع برخی تخلفات در بازار بیان کرد: تامین کالای مورد نیاز مردم در بازار می تواند از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری کند؛ البته تاجران نیز با مشکلاتی برای خرید کالا از جمله خرید با ارز آزاد روبه رو هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: کالا به اندازه کافی در خوزستان وجود دارد و افزایش قیمت برخی از کالاها به دلیل خرید کالا توسط تاجران با ارز نرخ آزاد است.

وی در ادامه با اشاره به خروج برخی شرکت ها همچون سامسونگ و ال جی به دلیل تحریم ها، از ایران بیان کرد: این شرکت ها در شرایط عادی در ایران فعالیت کردند و استفاده لازم را از منطقه داشتند اما در شرایط سخت و بحران در کنار ایران نماند./ایرنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 1 =


دسته‌بندی نشده