کد خبر : 170
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

بدون آموزش مهارت،تربیت نیروی انسانی ماهر میسر نخواهد شد

بدون آموزش مهارت،تربیت نیروی انسانی ماهر میسر نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دراین بازدید که رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی و مسئولین واحدهای اداری فرمانداری ،فرماندار را همراهی کردند، نجاتی پور گفت:اولویت مهم و اساسی کشور را ایجاد اشتغال دانست که بدون آموزش و تربیت نیروی ماهر این امر میسر نخواهد شد . فرماندار شهرستان باغملک لازمه اشتغال را تربیت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دراین بازدید که رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی و مسئولین واحدهای اداری فرمانداری ،فرماندار را همراهی کردند، نجاتی پور گفت:اولویت مهم و اساسی کشور را ایجاد اشتغال دانست که بدون آموزش و تربیت نیروی ماهر این امر میسر نخواهد شد .

فرماندار شهرستان باغملک لازمه اشتغال را تربیت و آموزش نیروی انسانی دانست و عنوان کرد: که با این فرایند می توانند با ایجاد کارگاه های کوچک اقتصادی زمینه اشتغال خود و دیگران را فراهم کنید.

وی دراین بازدید ازتلاش های کارکنان آموزش فنی وحرفه ای تقدیر نموده وآموزشهای مهارتی را لازمه پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد. وی ازتلاش مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در راه اندازی مرکزمهارت آموزی قلعه تل می قدردانی کرد .

نجاتی درپایان خواستار آموزش های بخش کشاورزی و گردشگری با توجه به جایگاه شهرستان دراین مقوله ها شد.

سعید عدالت بهبهانی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای باغملک دراین بازدید نیزضمن بیان گزارش عملکرد مرکز گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان نیازبه حمایت و مشارکت کلیه مسئولین و توجه ویژه به مهارت آموختگان و دارندگان گواهینامه های مهارت فنی و حرفه ای دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + شش =


دسته‌بندی نشده