کد خبر : 17487
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

با حضور فرماندار اهواز انجام شد؛ رونمایی از برند اولین فروشگاه زنجیره‌ای ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی در کشور

با حضور فرماندار اهواز انجام شد؛ رونمایی از برند اولین فروشگاه زنجیره‌ای ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی در کشور
جمعه مورخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ همزمان با بیست و سومین سالروز تاسیس ابزار رشیدپور در استان خوزستان از برند کارکم با شعار آسان انجامش بده رو نمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این مراسم که با حضور فرماندار محترم کلان شهر اهواز همزمان با سومین روز برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ابزار در استان خوزستان برگزارشد، آقای دکتر مالکی عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب‌ و کار ایران به تبیین ارکان استراتژی برند کارکم پرداخت.

 

وی چشم انداز برند کارکم را بهبود تجربه مشتریان برای آسان انجام دادن کارها از طریق فراهم آوردن محیطی متمایز برای انجام خریدی متفاوت با مشارکت تمامی عرضه کنندگان ابزارآلات، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی در ایران عنوان کردند و در ادامه به آغاز فروش اقساطی ابزار آلات در استان خوزستان با مشارکت بانک ملی ایران در این فروشگاه ها اشاره داشتند.

 

بر این اساس کلیه افرادی که دارای مغازه بالای ۲۰ متر مربع در شهرهای استان خوزستان هستند می توانند متقاضی راه اندازی فروشگاه ابزار، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی کارکم باشند.

 

در ادامه این مراسم آقای دکتر موالی زاده فرماندار محترم اهواز ضمن تشکر از حضور برندهای حاضر در نمایشگاه ابزارآلات استان خوزستان و عرض خیر مقدم به آنها برای تشکیل نمایشگاه ابزار آلات کشور ایران در شهر بصره عراق اعلام آمادگی کردند و اظهار داشتند که بازار عراق یک بازار جذاب بوده و می‌توان روی صادرات محصولات ابزاری به این کشور با مشارکت برندها اهتمام ویژه مبذول داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان در تولید محصول از برندهای برتر ابزارآلات ایران دعوت نمودند تا در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این استان به تولید ابزار مبادرت ورزند.

 

گفتنی است این مراسم همزمان با بیست و سومین سالگرد تاسیس ابزار رشید پور در محل تالار بزرگ شهر با حضور مدیران ارشد برندهای برتر ایران در حوزه ابزارآلات برگزار شد و ابزار رشیدپور می رود تا هویت تجاری خود را بعد از بیست و سه سال با تولد برند کارکم در قالب تاسیس فروشگاه های زنجیره ای ابزار، یراق آلات و تجهیزات ساختمانی تداوم بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =


دسته‌بندی نشده