کد خبر : 17477
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

مدیر فروش مجموعه ابزار رشیدپور:

خبرنگار:حدیث کریمی

بالغ بر ۵۰ برند را در سطح استان خوزستان توزیع می کنیم

بالغ بر ۵۰ برند را در سطح استان خوزستان توزیع می کنیم
مدیر فروش مجموعه ابزار رشیدپور گفت: این مجموعه بالغ بر ۵۰برند معروف کشور را که نمایندگی آنها را برعهده دارد در سطح استان خوزستان توزیع می کند.

مهدی رشیدپور در گفتگوی اختصاص با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم با بیان به این که هدف از حضور در اولین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات در اهواز معرفی برندهایی بوده که نمایندگی اش را داشته ایم و همچنین خدماتی که می توانیم به مشتریان ارائه کنیم، اظهار کرد: ما بالغ بر ۵۰ برند معروف کشور را در سطح استان توزیع می کنیم که قسمت اعظمی از این برندها در نمایشگاه همانند توسن، نووا، لیهو، کاپ را و تاپکس و….حضور دارند.

 

وی در ارتباط با استقبال از این نمایشگاه در روز نخست گفت: استقبال بی نظیر بوده به نحوی که این اتفاق و رویداد برای اولین بار هست که در صنعت نمایشگاهی استان خوزستان رخ داده که تمام بزرگان صنعت ابزار در کنار هم در یک فضای صمیمی جمع می شوند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

مدیرفروش مجموعه ابزار رشیدپور ضمن تقدیر و تشکر از حمایت هایی که انجام شده عنوان کرد: انتظاری که ما داریم این است که این نمایشگاه بهترین فرصت برای حضور مردم خوب خوزستان، صنعت گران، بازرگانان و تعمیرکاران است تا از نزدیک با برندهای برتر کشور آشنا شده و نحوه استفاده از ابزارهای جدید را فرا گیرند.

 

رشیدپور در ارتباط با برگزاری قرعه کشی در بین بازدید کنندگان از غرفه ابزار رشیدپور اظهارکرد: این قرعه کشی تقدیر کوچکی است از بازدیدکنندگانی که زمان خور را به ما اختصاص داده اند که ما بتوانیم معرفی خوبی از خدمات مان را به آنها ارائه دهیم.

وی در خصوص عقد قرارداد گفت: چند تفاهم نامه قرار است در طی زمان دایر بودن نمایشگاه انعقاد شود که این تفاهم نامه ها با حضور بانک ملی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان فنی و حرفه ای و شرکت امداد خودرو سایپا انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + نه =


دسته‌بندی نشده