کد خبر : 1925
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

باز هم فرا رسیدن روزی سرنوشت ساز در تاریخ شهر مسجدسلیمان

باز هم فرا رسیدن روزی سرنوشت ساز در تاریخ شهر مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم خوزستان، باز هم فرا رسیدن روزی سرنوشت ساز در تاریخ شهر مسجدسلیمان. روزی که می بایست مردم این شهر اعم از زن و مرد، پیر و جوان، ۷ لنگ و ۴ لنگ دل ها را با هم یکی کرده و به دور از گونه مسایل حاشیه ای، دگرباره غیرت خود

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم خوزستان، باز هم فرا رسیدن روزی سرنوشت ساز در تاریخ شهر مسجدسلیمان. روزی که می بایست مردم این شهر اعم از زن و مرد، پیر و جوان، ۷ لنگ و ۴ لنگ دل ها را با هم یکی کرده و به دور از گونه مسایل حاشیه ای، دگرباره غیرت خود را در بازی حساس نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان نشان دهند. لذا از تمامی مردم خونگرم و فوتبال فهم شهر اولین ها انتظار می رود با حضور حداکثری در ورزشگاه شهید بهنام محمدی، تا دمیدن سوت داور به نشانه پایان بازی، ثانیه ای از حمایت شیران زاگرس دست نکشیده و تا جان در بدن دارند، این تیم را تشویق نموده و به ساق پای بازیکنان قوت داده و دل کادر فنی را نیز قرص نمایند.

بدون تردید مردم شایسته، بافرهنگ و بااصالت مسجدسلیمان لایق بهترین ها بوده و امیدوارم ضمن احترام کامل به تیم حریف و کادر داوری، فارغ از هر نتیجه ای که رقم بخورد، تنها تیم خود را تشویق و حمایت نمایند. به امید موفقیت تمامی نمایندگان استانمان خصوصا تیم نفت مسجدسلیمان در این مسابقه مهم و سرنوشت ساز.

یادداشت: محسن بابادی کارشناس فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 6 =


دسته‌بندی نشده