کد خبر : 13246
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۴

بازرس کل استان خوزستان:  هدف مشترک مجموعه خدمتگزاران نظام توسعه و پیشرفت کشور است

بازرس کل استان خوزستان:  هدف مشترک مجموعه خدمتگزاران نظام توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر محمد آقاجری  در نشست هم اندیشی  مسئولان اداره کل بازرسی استان و شرکت ملی حفاری ایران ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع کارکنان سختکوش این شرکت افزود: شرکت ملی حفاری ایران در خط مقدم تولید قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر محمد آقاجری  در نشست هم اندیشی  مسئولان اداره کل بازرسی استان و شرکت ملی حفاری ایران ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع کارکنان سختکوش این شرکت افزود: شرکت ملی حفاری ایران در خط مقدم تولید قرار دارد و نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان،  اظهار کرد:  صنعت نفت در رشد و تعالی و تحقق برنامه های توسعه ای در کشور نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری برعهده دارد.
آقاجری  گفت : شرکت ملی حفاری ایران در زمینه شفاف سازی، پرداخت مطالبات پیمانکاران، رضایتمندی کارکنان و افزایش بهروری، اقدامات قابل توجهی داشته و کار و تلاش مضاعف مجموعه کارکنان شرکت در پیشبرد و تحقق برنامه های صنعت نفت ارزشمند و با اهمیت می باشد.
بازرس کل استان خوزستان در این نشست که مدیر عامل شرکت، معاونان اداره کل بازرسی استان و  معاونان ، مدیران،  مشاوران و رؤسای ستادی شرکت ملی حفاری ایران  حضور داشتند در ارتباط با وظایف سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی توضیح داد و گفت: در تمام جهان سیستم های بازرسی و نظارتی وجود دارد و این سیستم ها باعث ایجاد نظم،   انضباط و عدالت محوری در کارها می شود.
وی افزود:  وظایف بازرسی و نظارت در جهت بهتر انجام شدن کارها در سازمان ها و شرکت ها است و هم افزایی میان این مجموعه‌ها روند توسعه و پیشرفت را شتاب می بخشد.
آقاجری اظهار کرد : بازرسی موجب بهتر شدن انجام کارها وفق قوانین،  مقررات،  دستورالعمل ها و بخشنامه ها و راهکارهای اجرایی می‌شود.
بازرس کل استان خوزستان با بیان اینکه زبان مشترک میان سازمان بازرسی و دستگاه ها قانون است، گفت : همه مدیران، رؤسا و مسئولان در میدان عمل حضور دارند و مدیران با توجه به شرح وظایف می بایست در مسیر تحقق اهداف تبیبن شده و پیشبرد برنامه های توسعه ای کشور تلاش نموده و فعالیت های دستگاه های تحت سرپرستی خود را با سازماندهی و برنامه ریزی اصولی راهبری  نمایند و در راستای انجام کار به موقع تصمیم گیری و زمینه پویایی سازمان را فراهم آورند.
در این نشست دکتر حمیدرضا گلپایگانی برنامه‌های این شرکت را در دو سال اخیر  تشریح و اظهار کرد با ایجاد کارگروه های مختلف، ایجاد سیستم های نظارتی و برطرف نمودن چالش ها تلاش شد تا در راستای تحقق برنامه‌های صنعت نفت  حرکت نموده و نقش محوری خود را به عنوان پیشقراول تولید با جدیت دنبال نماییم .
وی اصلاح مفاد قرارداد ها،  تامین و پرداخت مطالبات پیمانکاران،  به روزرسانی مطالبات  کارکنان،  حذف سیستم های فسادزا، اصلاح فرایندها ، بازسازی و توسعه ناوگان، افزایش راندمان کار و بهره وری،  حضور فعال در پروژه ها، راه اندازی دستگاه های حفاری، رشد سهم بازار، همکاری با سازندگان داخلی و دانش بنیان ها، مراکز علمی و پژوهشی را از جمله اقدامات قابل توجه در این مدت عنوان و از حسن توجه و راهنمایی های اداره کل بازرسی استان به این مجموعه قدردانی کرد.‌
در این نشست تعدادی از مدیران، رؤسا و مشاوران شرکت  پرسش هایی را  مطرح که از سوی دکتر آقاجری پاسخ داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =


دسته‌بندی نشده