کد خبر : 8079
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

بازدید میدانی از بیمارستان خیریه نبوی شهرستان دزفول/ بیمارستان نبوی پیشتاز طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک

بازدید میدانی از بیمارستان خیریه نبوی شهرستان دزفول/ بیمارستان نبوی پیشتاز طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، تیم بازرسی اداره کل بیمه سلامت استان در سفر به شهرستان دزفول از بیمارستان خیریه نبوی‌ بازدید به عمل آوردند. این بازدید با حضور معاون بیمه و خدمات سلامت، معاون پشتیبانی و توسعه و رئیس اداره امور مالی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، تیم بازرسی اداره کل بیمه سلامت استان در سفر به شهرستان دزفول از بیمارستان خیریه نبوی‌ بازدید به عمل آوردند.

این بازدید با حضور معاون بیمه و خدمات سلامت، معاون پشتیبانی و توسعه و رئیس اداره امور مالی بیمه سلامت خوزستان با همراهی رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دزفول، به منظور بررسی اجرای پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و رفع چالش های موجود در بیمارستان نبوی که به عنوان پیشتاز در این طرح بود، صورت گرفت.

دکتر همایون آقا میری رئیس بیمارستان نبوی دزفول ضمن عرض خیرمقدم به هیات بازرسی بیمه سلامت استان از تعامل و همکاری های مستمر رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دزفول تقدیر و تشکر نمودند.

نبوی در دیدار با هیات بازرسی بیمه سلامت خوزستان از همکاری بین بخشی و هم افزایی بیمه سلامت در کوتاه کردن مدت پرداخت مطالبات تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این بازدید هیات بازرسی از مدیریت موفق بیمارستان نبوی دزفول و پرسنل زحمتکش که با پشتکار و جدیت برای تحقق پروژه ملی، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از جان مایه گذاشتند تقدیر نمودند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + شانزده =


دسته‌بندی نشده