کد خبر : 14665
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور از شرکت آغاجاری انجام شد

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور از شرکت آغاجاری انجام شد
بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور از شرکت نفت و گاز آغاجاری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری: صبح روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور با حضور در شرکت آغاجاری با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهمیت وابستگی کشور به انرژی بیان کرد: توجه راهبردی و راهکارهای عملیاتی در حوزه پدافند غیر عامل در سازمان ها امری ضروری است و در این راستا اقدامات متناسب با دستورالعمل های ابلاغی و پیش بینی بودجه های لازم جهت پیاده سازی الزامات پدافند غیر عامل بیش از گذشته می بایست مورد توجه قرار گیرد.
عبدالرحمن کشوری در ادامه بر لزوم بروز آوری مطالعات و بررسی های کارشناسی جهت اجرای طرح پدافند غیر عامل با هدف اولویت بندی حفاظت و ایمن سازی تاسیسات نفت وگاز تاکید نمود.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این دیدار ضمن معرفی شرکت آغاجاری به نقش و اهمیت این شرکت در تولید ملی و گسترده جغرافیایی آن اشاره کرد و گفت: مجاورت برخی تاسیسات عملیاتی با مناطق مسکونی و شهری،پیدایش تهدیدات نوین و همچنین قدمت و فرسودگی تاسیسات و خطوط لوله نفت وگاز، لزوم استقرار طرح پدافند غیر عامل را در بخشهای مختلف امری اجتناب ناپذیر نموده است.
مهندس جواد تقی زاده بیان کرد : پدافند غیر عامل بستری مهم و بااهمیت در حفاظت از زیرساخت‌ها، دارایی‌ها، اماکن و مراکز حیاتی است که پیاده سازی آن به‌عنوان یک نیاز ضروری موجب ایجاد بازدارندگی در بخش‌های مختلف عمومی و صنعتی می شود که در همین راستا آمادگی لازم جهت تحقق و توجه به این امر مهم در مجموعه شرکت آغاجاری وجود دارد.
در ادامه این دیدار عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و هیئت همراه از برخی از تاسیسات نفتی مجاور شهر امیدیه بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 5 =


دسته‌بندی نشده