کد خبر : 17811
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۳۸

بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از شرکت شیر پگاه خوزستان

بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از شرکت شیر پگاه خوزستان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به منظور بررسی وضعیت نیروی انسانی کار و همچنین بررسی روند تولید از شرکت شیر پگاه خوزستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعان، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، دکتر اصغر رشنودی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان در ادامه سلسله بازدیدهای خود از شرکت ها و واحدهای صنعتی و تولیدی استان از شرکت شیر پگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید در گفتگو با مدیر عامل این واحد تولیدی در جریان روند تولید و همچنین موضوعات و مسائل مربوط به نیروی انسانی شاغل در این واحد قرار گرفت.

رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان با حضور در خط تولید، در دیدار چهره به چهره با کارگران این شرکت ضمن عرض خدا قوت شنونده صحبت ها و درخواست های آن ها بود.

رونمایی از فرآورده های شیر گاومیش و آب میوه های جدید در جهت ایجاد تنوع در سبد محصولات این شرکت از دیگر برنامه های حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این بازدید بود.

مدیر عامل شرکت شیر پگاه نیز در این بازدید گزارشی از روند تولید، ظرفیت های طرح های در دست اجرا و همچنین وضعیت نیروی انسانی کار این شرکت ارائه کرد.

گفتنی است شرکت شیر پگاه خوزستان از مجموعه شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =


دسته‌بندی نشده