کد خبر : 16715
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه

بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از خودروهای لُجستیکی و مراحل ساخت موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه (۳۰مرداد ۱۴۰۲)، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به همراه جمعی از مدیران و روسای خود از موکب و ماشین آلات خدمت رسانی این شرکت در پایانه مرزی شلمچه بازدید و رهنمودهای لازم را جهت خدمات دهی بهتر به زوار حسینی(ع) ابلاغ کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان و بسیجیان این شرکت در جهت فراهم‌ ‌آوردن ماشین آلات و تدابیر لازم بمنظور پذیرایی از زائرین ابا عبدالله الحسین(ع)،اظهار داشت: خادمی حماسه سازان اربعین حسینی توفیقی الهی است که شامل هرکسی نمیشود و ان شاءالله بعنوان توشه آخرت برای شما به عنوان خادم این دستگاه حماسی ثبت و ضبط خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید افزود: امکانات و خدماتی که امسال ارائه می شود، نسبت به سال گذشته تنوع و رُشد بسیار خوبی داشته است.

عذاری اهوازی تصریح کرد: اختصاص بیش از ۲۰ خودروی لُجستیک سنگین و ۵ خودروی سبک و برپا کردن دو استراحتگاه ویژه آقایان و بانوان را، نشان از همت بلند، عزم راسخ، تلاش و ارادت کارکنان و بسیجیان این شرکت به اهل بیت(ع) و شوق خدمت رساندن به مردم‌ عزیز دانست.

در این بازدید رحمان توکلی فرمانده پایگاه بسیج شهدای رمضان و ناصر فراهانی سرپرست خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی این شرکت گزارشی از فعالیت ها و خدمات انجام شده خود و همکارانشان ارائه نمودند.

در پایان این بازدید، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان طی نشستی با مهندس امانی مدیر توسعه پایانه شلمچه دیدار کرد و در خصوص شیوه ادامه همکاری و خدماتی که تاکنون از سوی این شرکت ارائه گردیده به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =


دسته‌بندی نشده