کد خبر : 17158
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۰۲

بازدید سردار قمی از شرکت نفت منطقه اردبیل

بازدید سردار قمی از شرکت نفت منطقه اردبیل
سردار قمی معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور به همراه جمعی از مسئولان استانی ​در راستای بررسی رعایت الزامات پدافندی از تاسیسات و عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز| و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل سردار قمی در حاشیه بازدید از تاسیسات و عملیات منطقه اردبیل صیانت از انسانها، حفاظت و مصونیت از زیر ساختهای فیزیکی و حفاظت از سرمایه ها را سه راهبرد پدافند عنوان کرد، گفت: با هم فکری و استفاده از خرد جمعی باید تهدیدات را شناسایی و راهکارهای علمی مقابله با آنها را طرح ریزی و اجرا کرد.

 وی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت الزامات پدافندی و تشدید بازرسی ها گفت: با تأسیسات حیاتی و زیرساخت‌هایی که در این استان وجود دارد، نگاه به مقوله اچ‌ اس‌ ای اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

در ادامه محمد حسن پستی رئیس پدافند غیر عامل استان نیز گفت: با اندیشه و تفکر، فرهنگ سازی ، مشارکت کارکنان می توان پتانسیل های خطر را شناسایی کرد و بحران را کنترل کرد و خسارت را به حداقل رساند و مهمتر اینکه در کمترین زمان به شرایط عادی بازگشت.

 در پایان بازدید سید حجت مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر عملکرد مطلوب این شرکت در امر سوخت رسانی در سطح استان به ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده، برنامه‌های در حال اقدام و مشکلات و چالش‌های موجود اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + پانزده =


دسته‌بندی نشده