کد خبر : 14658
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از مدارس خرمشهر

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از مدارس خرمشهر
رئیس سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز شنبه از مدارس و پروژه های در دست ساخت شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، حمیدرضا خان محمدی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت مدرسه ایران در خرمشهر بیان کرد: این پروژه با کمک خیر در دست ساخت است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال می باشد افزود: با تخصیص به موقع اعتبار امید داریم در مهر ماه سال آینده این پروژه تکمیل شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه به دعوت نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی امروز به این شهرستان سفر کردم ادامه داد:
در پی گزارشی که نماینده مردم این شهرستان از فضاهای آموزشی داشتند وزیر آموزش و پرورش امر کردند که امروز از پروژه های مدرسه سازی و مدارس این شهرستان بازدید کنم.

خان‌محمدی ادامه داد: امروز ظهر در فرمانداری خرمشهر جلسه ای برای بررسی وضعیت پروژه های مدرسه سازی خواهیم داشت و در تهران نیز این موارد پیگیری می شود.

وی گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است و امید است تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز از دبستان مهدیه در نقطه صفر مرز خرمشهر، مدرسه شهید باهنر، دبستان دخترانه حمیده کاظمی ، دبیرستان پسرانه شهید فهمیده ، بازارچه کار آفرینی هنرستان خوارزمی و پروژه ساخت مدرسه ایران بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام نقطه صفر مرزی خرمشهر به شهدا ادای احترام نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =


دسته‌بندی نشده