کد خبر : 17074
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴

بازدید جمعی از مدیران ارشد شرکت نفت و گاز اروندان از شرکت فولاد اکسین خوزستان

بازدید جمعی از مدیران ارشد شرکت نفت و گاز اروندان از شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲)، جمعی از مدیران و روسای این شرکت از خطوط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید به عمل آورده و طی نشستی با مدیران این کارخانه با ظرفیت های، محصولات تولیدی حوزه صنعت نفت و روش های

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲)، جمعی از مدیران و روسای این شرکت از خطوط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید به عمل آورده و طی نشستی با مدیران این کارخانه با ظرفیت های، محصولات تولیدی حوزه صنعت نفت و روش های تامین کالای این مجموعه صنعتی در پروژه های نفتی آشنا شدند.

در این بازدید غلامحسین موازی رئیس هیأت مدیره و مدیر امور فنی، بهمن پورمحمد سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان، شاهرخ عبدالله پور رئیس بازرسی فنی و خوردگی فلزات و امید نصیری رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان حضور داشتند.

موازی در حاشیه بازدید از خط تولید ورق های عریض این شرکت، اظهار کرد: بازدید و جلسه بسیار خوبی با مدیران شرکت فولاد اکسین برگزار شد که نشان می دهد زمینه همکاری و هم‌افزایی میان دو شرکت وجود دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز شرکت نفت و گاز اروندان به ورق های فولادی، در زمینه تهیه و تامین ورق با هدف حمایت از تولید داخل به طور عام و حمایت از شرکت های استان خوزستان به طور خاص مورد بررسی قرار خواهد گرفت و متناسب با نوع کار اقدام‌ لازم را انجام خواهیم‌ داد.

مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان بیان کرد: بحث تولید بیشتر و ذخیره سازی نفت برداشت شده از میادین در طرح و برنامه شرکت نفت گاز اروندان قرار گرفته است و با ساخت مخازن استراتژیک جدید در دستور کار ماست و بالطبع  نیازمند ورق هایی با کیفیت بالا خواهیم‌شد.

وی در پایان از همکاری مجموعه فولاد اکسین خوزستان تقدیر کرد و اذعان داشت: ورق ها در این شرکت توسط واحد کنترل کیفیت رصد می شود و دارای کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم مطابق درخواست سفارش دهنده است و حجم‌بالایی از لوله های ساخته شده در صنعت نفت جنوب از محصولات این شرکت می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =


دسته‌بندی نشده