کد خبر : 18137
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

بازدید استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمک زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان

بازدید استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمک زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان
بازدید استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمک زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان به همراه مدیر عامل این شرکت، با حضور سایر مسئولین استانی صورت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی نفت و گاز اروندان،  امروز (جمعه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲) بازدید استاندار خوزستان از تاسیسات فرآورش و نمک زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان به همراه مدیر عامل این شرکت و با حضور سایر مسئولین و معاونین استانداری و فرمانداران شهرهای هویزه و سوسنگرد صورت گرفت.

دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان در این بازدید ضمن خداقوت به کارکنان این‌ شرکت، بر ضرورت افزایش تولید و تثبیت آن تاکید کرد و موفقیت های صورت گرفته در حوزه افزایش تولیدات نفتی را حاصل تلاش های متخصصان و نیروهای بومی عنوان کرد که برای نظام اعتبار و افتخاری بزرگ محسوب می شود.

استاندار خورستان با اشاره به اهمیت توسعه میادین نفتی مشترک در منطقه غرب کارون، اظهار کرد:  این سرمایه ملی کشور است و این سرمایه باید مدیریت شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

در این‌ بازدید مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از روند تولید میادین غرب کارون و افزایش استخراج نفت از میادین مشترک ارائه کرد.

عذاری اهوازی افزود: در ماه های اخیر میادین سپهر و جفیر در مدار تولید قرار گرفتند و در حال حاضر روزانه ۳۰ هزاربشکه نفت این میادین به تاسیسات فراورشی غرب کارون ارسال میشود و یک ردیف از سه ردیف ۵۵ هزار بشکه ایی این تاسیسات برای این دو میدان تخصیص داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 1 =


دسته‌بندی نشده