کد خبر : 18009
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

ایران جزو ۱۰ کشور برتر تولید فولاد در دنیا می باشد 

ایران جزو ۱۰ کشور برتر تولید فولاد در دنیا می باشد 
علی محمدی گفت : ایران جزو ۱۰ کشور برتر تولید فولاد در دنیا و همچنین شرکت فولاد اکسین جزو ۶ شرکت برتر در عملیات های حرارتی در دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،علی محمدی ؛ مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ، در نشست خبری که روز چهارشنبه ( ۶ دی ماه ۱۴۰۲ ) ، در سالن جلسات فولاد اکسین خوزستان و در حاشیه برگزاری هفتمین ، اردوی راویان پیشرفت و تور رسانه ای و بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان ، که به همت سازمان بسیج رسانه خوزستان ، با هدف امید آفرینی و انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی ، برگزار شد ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر انقلاب در باره خبرنگاران ، گفت : رهبر معظم انقلاب درباره خبرنگاران فرموده اند :

«اگر زحمات شما ،نباشد این لحظه ها هرگز ماندگار نمیشود. شما آن را حفظ میکنید و در اختیار افکار مردم قرار میدهید بدون این دوربینها قلم ها و دلسوزیهای شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

 

وی ادامه داد : مهم ترین وظیفه خبرنگاران امید آفرینی در جامعه است .

 

وی تاکید کرد : کشوری که صنعت فولاد قوی دارد ، دارای یک قدرت برتر است .

 

وی افزود : شرکت فولاد اکسین خوزستان ، تولید کننده انواع ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا است که با استفاده از فناوری‌های خاص صنعت فولاد کشور تأمین کننده نیازهای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی است.

 

وی اظهار کرد : در سال گذشته شرکت ۷۰۰ هزار تن سالانه تولیدات ورق فولادی داشت که امسال با تلاش همکاران سقف تولید را ۸۰۰ هزار تن ورق خواهیم رساند اما این در حالیست که ظرفیت اسمی کارخانه یک میلیون و ۵۰ هزار تن بوده و تنها با اجرای طرح توسعه مجتمع فولادی این مهم محقق خواهد شد؛ان‌شالله با حمایت‌های سهامداران این شرکت در آینده نزدیک شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

 

وی گفت : با بهره برداری از کارخانه فولاد سازی علاوه بر ارزش افزوده بسیار خوبی که برای شرکت رقم خواهد خورد حدود ۲۰۰۰ نفر اشتغال به صورت مستقیم و هفت هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

 

وی ادامه داد : در ۸ ماه سال جاری به نسبت ۸ ماهه سال گذشته در همین زمان ۲۵ درصد رشد تولید و همچنین رشد سود در همین بازه زمانی حدود ۹۶ درصد است و امید است سال ۱۴۰۲ را با ۵۰۰۰ میلیارد تومان سود به پایان برسانیم.

 

وی افزود : ورق‌های تولید شده علاوه بر تامین نیازهای داخلی، به کشورهای حوزه خاورمیانه، اروپا و آفریقا نیز صادر شده و همچنین فولاد اکسین به عنوان صادر کننده برتر معرفی شده است.

 

وی عنوان کرد : ساخت و ارسال ورق‌های فولادی برای احداث و تکمیل پل عنافچه به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار شرکت فولاد اکسین خوزستان جهت کمک به مردم استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد همچنین تامین بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و فرستادن اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله اقدامات این شرکت در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی است.

علی محمدی ؛ مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ، در پایان یادآور شد : تبدیل وضعیت ایثارگران و همچنین جذب نیرو با آزمون( در آینده) با توجه به پروژه‌های در دست توسعه برخی از فعالیت های این شرکت در حوزه منابع انسانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 12 =


دسته‌بندی نشده