کد خبر : 6464
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

ایجاد ۱۵۰ شغل مستقیم در فولاد پارس هفت تپه / بهره‌برداری از سیستم غبارگیر شرکت

ایجاد ۱۵۰ شغل مستقیم در فولاد پارس هفت تپه / بهره‌برداری از سیستم غبارگیر شرکت

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری هنرقلم، صالحى اظهار داشت: فولاد یک صنعت مادر است و وجود آن برای توسعه صنعتی شهرستان لازم بود که به لطف خداوند و تلاش سهام داران و مدیران به مرحله اجرایی رسید. وى درخصوص روند تولید، محدودیت ها و چالش هاى موجود گفت: بحمدا… همکاران ما در سنگر تولید

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری هنرقلم، صالحى اظهار داشت: فولاد یک صنعت مادر است و وجود آن برای توسعه صنعتی شهرستان لازم بود که به لطف خداوند و تلاش سهام داران و مدیران به مرحله اجرایی رسید.

وى درخصوص روند تولید، محدودیت ها و چالش هاى موجود گفت: بحمدا… همکاران ما در سنگر تولید و در سالى که به سال “جهش تولید” نامیده شده توانسته اند با تلاش و کوشش وصف ناپذیر تولید شمش فولادى را با وجود مشکلات و محدودیت‌هاى عدیده مطابق برنامه پیش بینى شده انجام دهند و با توکل به قدرت لایزال الهى و تلاش بى وقفه به این روند ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت فولاد پارس هفت تپه درپاسخ به این سؤال که نیروى انسانى سازمان نقش بسیار مهمى در تحقق اهداف و برنامه هاى شرکت دارند، دیدگاه و انتظارات شما از نیروى انسانى چیست؟ گفت: در مورد نیروى انسانى شرکت باید بگویم فولاد پارس هفت تپه مثل سایر کارخانجات بدون نیروى انسانى، جنگلى از آهن آلات بیش نیست و از همین جهت است که نیروى انسانى را امروزه سرمایه هاى انسانى مى نامند.

وى در ادامه اظهار داشت: اگر در حال حاضر شرکت فولاد پارس هفت تپه به این نقطه از تولید سالانه تقریبا ۱۰۰هزار تن شمش فولادى رسیده است، چیزى نیست جز ایمان به کار و تلاش و کوشش کارکنانى که منافع و موفقیت هاى شرکت را از منافع و موفقیت هاى فردى خود جدا نمى دانند و هر آنچه در توان دارند را براى سربلندى شرکت که به آن تعلق دارند در طبق اخلاص مى گذارند.

مدیر عامل شرکت فولاد پارس هفت تپه درباره اشتغال زایی نیروی بومی توسط این شرکت گفت: فولاد پارس هفت تپه تا امروز براى ۶۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم و ۱۵۰ نفر به طور مستقیم از شهرستان شوش دانیال(ع) اشتغالزایی کرده است.

صالحى در ادامه افزود: بیش از ۹۰ درصد از استخدامی‌ها با مدرک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بومی شهرستان شوش دانیال(ع)هستند.

*بهره بردارى از سیستم غبارگیر شرکت فولاد پارس هفت تپه*

مدیر عامل شرکت فولاد پارس هفت تپه به این سوال که دغدغه های مردم منطقه در بحث محیط زیست را به چه شکل مرتفع می کنید؟ پاسخ داد: اعتقاد ما بر این است که در تمام صنایع، آلودگی های زیست محیطی مانند اشتغالزایی منطقه، اهمیت فراوانی دارد و وظیفه داریم در حد توان آلودگی را در مجموعه و نگرانی در اذهان عمومی رفع کنیم.بر همین اساس برای رفع نگرانی مردم پروژه غبارگیر صنعتی بگ فیلتر در کنار کارخانه احداث شده و ۳۰ دى ماه با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

صالحى گفت: این اقدام در راستای حفاظت از محیط زیست و بهبود شرایط زیست ‌محیطی بوده است و سیستم غبارگیر به عنوان ریه هاى تنفسى کارخانه است که عملکرد صحیح آن تأثیر چشمگیری در حذف غبار و آلودگى هاى هواى ناشى از فرآیندهاى تولید و درنتیجه حفظ سلامت کارکنان زحمتکش فولاد پارس هفت تپه و همچنین محیط زیست دارد.

وی ادامه داد: بهره برداری از این سیستم در کنترل و کاهش آلاینده ها تاثیر فراوانی دارد.

مدیر عامل شرکت فولاد پارس هفت تپه در پایان گفت: اینجانب بعنوان یکی از خدمتگزاران کشور، خود و مجموعه این شرکت تمامی تلاش خود را جهت ارائه محصول با کیفیت بکار خواهیم بست و امیدواریم در انجام وظایف محوله به نحو مطلوبتر عمل نماییم وموفقیت و کامیابی شما را از ایزد منان خواهانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =


دسته‌بندی نشده