کد خبر : 519
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خوزستان به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خوزستان به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این نشست عباس حیدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد هفته دفاع مقدس استان خوزستان هدف از برگزاری این جلسه را گرامیداشت یاد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این نشست عباس حیدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد هفته دفاع مقدس استان خوزستان هدف از برگزاری این جلسه را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و ارائه برنامه جهت هماهنگی برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: این جلسه جهت ارائه برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های عضو جهت اجرا در هفته گرامیداشت دفاع مقدس و برنامه‌ریزی منظم جهت ارائه چند برنامه کلی که به صورت استانی در کل استان انجام گردد برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه اعضا عضو کمیته، برنامه‌های خود را ارائه دادند.

در پایان نیز مقرر شد هر دستگاه اجرایی یکی از برنامه‌های شاخص خود را به صورت یک فرمت خاص و هماهنگ به دبیرخانه کمیته ارسال کنند.

همچنین با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام محرم برنامه‌های مشترک با حال و هوای محرم برگزار شوند.

لازم به ذکر است، کمیته فرهنگی و هنری ستاد هفته دفاع مقدس از ۶ کمیته اصلی استانی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 13 =


دسته‌بندی نشده