کد خبر : 269
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

اولویت منطقه آزاد اروند ارتقای سطح آموزش است

اولویت منطقه آزاد اروند ارتقای سطح آموزش است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، اسمعیل زمانی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند که با حضورمدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان برگزارشد افزود:با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب باید از همه‌ی این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه سطح آموزش‌ در منطقه به بهترین نحو استفاده خواهدشد. وی به پیگیری بدهی آموزگاران حق‌التدریس منطقه آزاد اروند

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، اسمعیل زمانی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند که با حضورمدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان برگزارشد افزود:با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب باید از همه‌ی این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه سطح آموزش‌ در منطقه به بهترین نحو استفاده خواهدشد.

وی به پیگیری بدهی آموزگاران حق‌التدریس منطقه آزاد اروند به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت:هرچند این مشکل کشوری است ولی برای پرداخت این بدهی با وزیر آموزش‌وپرورش و وزیر رفاه و تامین اجتماعی در قالب یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری می‌کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیزگفت :عنصر انسانی با محوریت آموزش و پرورش و فنی و حرفه ایی را یکی از مهم ترین عناصر عنوان کرد و گفت: یکی از آرزوهای من این است که هر دانش آموز در منطقه حداقل یک حرفه بیاموزد و بتواند دارای حرفه شود.

سید مرتضی نعمت زاده افزود: یک واحد آموزشی نوساز برای استقرار و آغاز به کار این مرکز در آبادان در نظر گرفته‌شده و طبق توافق ۵۰ درصد از دانش‌آموختگان آن را کارکنان آموزش‌وپرورش شاغل در آبادان، خرمشهر و اروندکنار تشکیل می‌دهند.

وی گفت:بخشی از دانشگاه فرهنگیان امسال در منطقه آزاد اروند فعالیت خود را آغاز می‌کند که درصدد جانمایی مکانی برای استقرار آن هستیم. در شهرستان آبادان سه هزار و ۵۰۰ نیروی فرهنگی در ۴۰۰ مدرسه به ۵۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز پایه های مختلف آموزش می دهند.

جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان های آبادان، خرمشهر و اروند کنار در سالن جلسات منطقه آزاد اروند برگزار شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =


دسته‌بندی نشده