کد خبر : 3718
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

اهواز ۲۲ تا ۲۵ آذرماه میزبان رویداد نمایشگاهی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان است

اهواز ۲۲ تا ۲۵ آذرماه میزبان رویداد نمایشگاهی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،رحیم جلیلی در توضیح بیشتر در این باره افزود: این نمایشگاه پس از نمایشگاه بین المللی نفت تهران مهمترین و بزرگترین رویداد اقتصادی در سطح وزارت نفت به شمار می اید. وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که همزمان با سال رونق تولید با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،رحیم جلیلی در توضیح بیشتر در این باره افزود: این نمایشگاه پس از نمایشگاه بین المللی نفت تهران مهمترین و بزرگترین رویداد اقتصادی در سطح وزارت نفت به شمار می اید.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که همزمان با سال رونق تولید با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برنامه ریزی شده است ۲۶۰ شرکت از ۱۰ استان کشور شامل خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و البرز مشارکت و در مدت چهار روز، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت به نمایشگاه می گذارند.

جلیلی با بیان اینکه محور فعالیت نمایشگاه امسال در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی داخلی است، گفت: شرکت نمایشگاه ‎های بین ‎المللی استان خوزستان نهایت تلاش خود را در برپایی هر چه باشکوهتر این نمایشگاه که در جدول نمایشگاه های کشور تعریف گردیده به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه ‎های بین ‎المللی استان خوزستان افزود: با توجه به اهمیت این رویداد اقتصادی تمامی فضای پوشیده و باز نمایشگاه از جمله سالن های کارون، امام رضا (ع)، خرمشهر و خلیج فارس به این نمایشگاه اختصاص یافته و علاوه بر غرفه اختصاصی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های زیر مجموعه آن، انجمن های سازندگان تجهیزات صنعت نفت تهران، استان مرکزی و خوزستان، دانشگاه ها، مجموعه های علمی و پژوهشی، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حضور چشمگیر دارند.

وی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسب و ایده آل برای نمایش فناوری های جدید در صنعت نفت و صنایع جانبی آن می باشد و حضور پر رنگ شرکت ها در این رویداد بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند ایرانی به دانش فنی ساخت قطعات و تجهیزات راهبردی این صنعت مهم محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − ده =


دسته‌بندی نشده