کد خبر : 1316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

اهتمام شرکت اروندان به حرکت هدفمند در مسیر تحقق اهداف کلیدی نفت در غرب کارون

اهتمام شرکت اروندان به حرکت هدفمند در مسیر تحقق اهداف کلیدی نفت در غرب کارون

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و وزیر نفت، گفت: وظیفه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و وزیر نفت، گفت: وظیفه خود می دانم از همکاران خود در مناطق نفتخیر جنوب که ۲۵ سال با آنها زندگی کرده و از آنها درس های بسیاری آموخته ام، تشکر کنم.

وی افزود: از زحمات آقای کاردر، مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفت که در شرایط سختی مدیریت را برعهده داشتند و از آقای عالی پور، مدیرعامل پیشین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که در کنار ایشان تجارب بسیاری کسب کردم نیز سپاسگزارم.

مهندس پورهنگ ادامه داد: از مهمترین مسئولیت هایی که به من واگذار شده و در حکم انتصاب نیز بر آن تاکید شده است، افزایش تولید شرکت اروندان به بیش از یک میلیون بشکه در روز است که برای تحقق این موضوع نیاز به یاری مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران داریم.

وی تصریح کرد: شرکت نفت و گاز اروندان برای پیشبرد اهداف خود نیازمند ساختار مناسب است و همکاران ما آمادگی برعهده گرفتن مسئولیت ها را دارند.

مهندس پورهنگ با اشاره به اینکه توجه به محیط زیست و HSE، از مهم ترین دغدغه های ما در شرکت نفت و گاز اروندان است، افزود: مردم مناطق نفتخیز از ما انتظاراتی دارند و خوشبختانه در خصوص مسئولیت های اجتماعی با تایید وزیر نفت، اعتبارات خوبی در غرب کارون در نظر گرفته شده و با تخصیص این اعتبارات، فعالیت های محسوسی در چارچوب قانون انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان با اشاره به اهمیت افزایش انگیزه در کارکنان، گفت: رسیدگی به وضعیت منابع انسانی برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + نوزده =


دسته‌بندی نشده