کد خبر : 8807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

انعقاد چهار تفاهم نامه همکاری از سوی شرکت نفت و گاز اروندان

انعقاد چهار تفاهم نامه همکاری از سوی شرکت نفت و گاز اروندان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،عیسی نویری سرپرست دفتر مدیرعامل و سرپرست پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان در جمع رسانه ها عنوان کرد: سیاست کلی در این شرکت بر مبنای حمایت از تولید داخل است. در این دوره از نمایشگاه ملی صنعت نفت به دنبال این هستیم تا با شرکت های داخلی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم،عیسی نویری سرپرست دفتر مدیرعامل و سرپرست پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان در جمع رسانه ها عنوان کرد: سیاست کلی در این شرکت بر مبنای حمایت از تولید داخل است. در این دوره از نمایشگاه ملی صنعت نفت به دنبال این هستیم تا با شرکت های داخلی توانمند در حوزه تولید قطعات صنعتی به تفاهم نامه هایی دست یابیم.

وی افزود: این شرکت با جدیت تمام به دنبال شناسایی پتانسیل های داخلی در حوزه تولید قطعات و ماشین آلات صنعتی مورد نیاز خود است. در همین راستا از تمامی شرکت های بومی که می توانند نیازهای ما را برطرف کنند و قطعات مورد نیاز این شرکت را تامین کنند برای همکاری با این مجموعه دعوت به عمل می آوریم.

سرپرست مدیریت پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اینکه فهرست تجهیزات مورد نیاز این شرکت برای ساخت در اختیار شرکت‌های تولیدی سراسر کشور قرار گرفته است گفت: بخش مهمی از این نیازها به ساخت شیرهای پروانه‌ای، تسمه ممبران‌ها، بلدرهای مختلف، پمپ‌های مخازن استراتژیک، بعضی از بوشینگ‌های ترانسفورماتورها، سیلندرهای با فشار ۳ هزار پوند بر اینج مربع، پکیج‌های نیتروژن و فیلترهای جداکننده روغن و رطوبت از هوا اختصاص دارد.

نویری تصریح‌کرد: این تجهیزات شامل ۱۴ زمینه فنی در حوزه ساخت به عنوان نیازهای شرکت نفت و گاز اروندان محسوب می‌شوند.

نویری تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت تا کنون چهار تفاهم نامه با دانشگاه صنعت نفت در خصوص بهره‌گیری از انباشت علمی در این مجموعه، پژوهشکده صنعت نفت در خصوص استفاده متقابل از تجهیزات این پژوهشکده، معاونت فناوری ریاست جمهوری در حوزه انرژی و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حمایت از پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بسته شده است.

سرپرست پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان گفت: توسعه این مجموعه از چهار ماه گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا قراردادهای کلانی در حوزه حفاری منعقد شده است. به همین منظور چندین میلیون دلار نیز در حوزه حمایت از سازندگان بومی قطعات نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این شرکت بسیار چابک و جوان است و به طور حتم در آینده شاهد تحولات بیشتری در این مجموعه خواهیم بود.

سرپرست مدیریت پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان با تاکید بر اینکه افزایش تولید نفت میادین مشترک با کشور عراق از برنامه مدونی در این شرکت برخوردار شده است گفت: علاوه بر این مطالعات کارشناسی و علمی در زمینه تکنولوژی قابل استفاده از سوی کشور عراق برای برداشت در این میادین نیز آغاز شده است.

بر اساس این گزارش هم‌اکنون تعداد زیادی از میادین نفتی ایران از جمله میدان نفتی دارخویین، میدان آزادگان، میدان نفتی یادآوران، میدان نفتی جفیر، میدان نفتی بند کرخه، میدان نفتی سوسنگرد، میدان نفتی اروند، میدان نفتی مشتاق، میدان نفتی خرمشهر، میدان نفتی امید، میدان نفتی سهراب، میدان نفتی مهر، میدان نفتی یاران و میدان نفتی سپهر در اختیار شرکت نفت و گاز اروندان است.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت با حضور ۱۲ استان اصفهان ، البرز ، آذربایجان شرقی ، تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان ، فارس، قزوین ، گلستان، مازنداران، مرکزی، یزد از ۱۷ تا ۲۰ بهمن در اهواز برپا است. منبع: پگاه فردا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هشت =


دسته‌بندی نشده