کد خبر : 8863
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

مدیر پروژه طرح بینک خبر داد:

حدیث کریمی

انعقاد قرارداد فی مابین شرکت ملی حفاری و پترو ایران

انعقاد قرارداد فی مابین شرکت ملی حفاری و پترو ایران
مدیر پروژه طرح بینک شرکت پتروایران از انعقاد قرارداد فی مابین شرکت پترو ایران و شرکت ملی حفاری ایران خبر داد.

منصور مهرشاد در گفت و گو با خبرنگار هنرقلم، گفت: این قرارداد، تامین دو دستگاه دکل حفاری است که یکی قطعی و امروز به امضا رسید و قرارداد دوم در ماه های آینده امضا می شود.

وی گفت: قرارداد اول، دکل ۳۵ فتح از شرکت ملی حفاری، که به صورت اجاره و قرارداد از ابتدا تا انتهای حفاری است. این اولین چاه در میدان نفتی بینک و طرح نگهداشت و افزایش تولید و از پروژه های ۲۸ مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در این چند ماه اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و طبق توافقاتی که با کارفرمای مناطق نفتخیز شد قرار شد در اسرع وقت در محل چاه ۰۱۸ در میدان بینک مستقر شود.

مدیر پروژه طرح بینک شرکت پتروایران با بیان این که میدان بینک ۲۰ کیلومتری شهر گناوه در استان بوشهر است، در تشریح اقداماتی که پس از انعقاد قرارداد باید انجام شود، گفت: طبق قرارداد ۶ حلقه چاه جدید و ۴ حلقه تعمیری را باید حفاری کنیم که به طور کلی ۳ دکل برای انجام این کار نیاز داریم . این اولین چاه است که توسط این دکل قرار است حفاری شود.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه از شرکت ملی حفاری ایران حمایت کنیم و تمایل داشتیم این تفاهم نامه را منعقد کنیم.

مهرشاد در ادامه در خصوص اعتبارات این قرارداد گفت: بر اساس نرخ هایی که مصوب شده، مفاد قرارداد هم بسته شده و قیمت معقول آن هم مشخص شده و بر اساس عملیات و دستگاه هایی که استفاده می شود متغیر است و۳ماه عملیات طول می کشد.

مدیر پروژه طرح بینک شرکت پترو ایران در پایان اظهار کرد: دکل بعدی هم در حال آماده شدن است که تا خرداد سال آینده تکمیل می شود و امیدواریم که بتوانیم از امکانات ملی حفاری استفاده کنیم .

وی درپایان از حمایت های کارفرمایی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران و شرکت ملی حفاری ایران تقدیر و تشکر می کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + چهار =


دسته‌بندی نشده