کد خبر : 17989
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان رخ داد:

انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با شرکت شهرک های صنعتی استان

انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با شرکت شهرک های صنعتی استان
اصغر رشنودی, مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان با حضور در نمایشگاه بین المللی اهواز از بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، رشنودی در ادامه در غرفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حضور یافت و با بازدید کنندگان و علاقه مندان حوزه پژوهشی گفت و گو کرد.

گفتنی است اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناورانه خود در حوزه کار و تعاون و همچنین ارائه آخرین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا در حوزه ایمنی و بهداشت کار در مرکز تحقیقات و تعلیمات فنی و بهداشت کاراستان و ارائه آخرین و تازه ترین پژوهش های علمی و پایان نامه های دانشجویی در حوزه تعاون و فرهنگ کار میزبان مردم اهواز بویژه پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان بود.
نمایشگاهی که یکی از دستاوردهای آن ایجاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتمالی استان و شرکت شهرک های صنعتی خوزستان شد..
تفاهم نامه ای که می تواند سبب ایجاد بسترهای جدید و دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف برای هر دو طرف قرارداد باشد و منجر به اتفاق خوبی شود که در نهایت پژوهشگران و جامعه کارگری و کارفرمایی استان هم از تبعات آن بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 − 1 =


دسته‌بندی نشده