کد خبر : 16373
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: اجرای فرآیندهای سازمانی، اولویت شرکت فولاد خوزستان است

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: اجرای فرآیندهای سازمانی، اولویت شرکت فولاد خوزستان است
ششمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل گفت: اجرای فرآیندهای سازمانی، اولویت فولاد خوزستان است. با توجه به مسائل امروز، مبحث انرژی یک چالش مهم به شمار می رود.
وی افزود: در صنعت فولاد، گاز به عنوان سوخت تلقی نمی شود، بلکه تکنولوژی تولید می‌باشد و فقط ۴۰ درصد وزنی گاز، بر عکس صنایع پتروشیمی که  ۱۰۰ درصد آن استفاده می شود برای استفاده از عامل احیایی استفاده می شود، افزایش قیمت گاز بالاتر از صنایع پتروشیمی، حاشیه سود شرکت های فولادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ابراهیمی اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان چشم انداز ۱۴۱۰ را برای خود تعریف نموده و برنامه‌ای متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است. توسعه باید سرلوحه و گفتمان سازمان گردد و در سند بالادستی قرار بگیرد. برای این سند، پیوست لجستیکی، مالی و غیره باید تهیه شود و باید بیانگر افق مجموعه برای اشخاص تازه‌وارد به سازمان باشد. شرکت فولاد خوزستان با وجود کارکنان و مدیران متخصص، از لحاظ تولید فعلی به بلوغ نسبی رسیده ولیکن در توسعه نسبت به مابقی شرکت های بزرگ عقب افتاده است.
ابراهیمی با تقدیر از عوامل اجرایی  پروژه RO گفت: این پروژه در حوزه انرژی منحصر به فرد است و مصرف آب در مجموعه را به میزان قابل توجه ای کاهش می دهد. بهترین مکان برای ایجاد نیروگاه‌های سولار، دیواره پشت سدهای خوزستان می‌باشد.
وی افزود: مهم ترین نکته در حوزه خود مدیریتی، توانایی ارتباط با یکدیگر می‌باشد. در خصوص پیمانکاران به هیچ وجه حقوق کارکنان پیمانکار حتی یک روز نباید تاخیر داشته باشد، هر چند که ارتباط عمده پیمانکاران با مجموعه معمولا حجمی است. ولیکن وظیفه دستگاه های نظارت در خصوص کارگران عزیز این شرکت ها است که کنترل کنند به هیچ وجه اجحافی صورت نپذیرد.
وی در پایان با اشاره به برگزاری مجمع فولاد خوزستان در پایان تیرماه سال جاری، از زحمات گروه راهبری تشکر نموده و برای تمامی گروه آرزوی پیروزی و بهروزی نمود.
گفتنی است، در جلسه یاد شده مصوبات صورتجلسات قبلی بررسی و معاونت‌های منابع انسانی و امور اجتماعی، خرید، فروش و بهره‌برداری به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − دو =


دسته‌بندی نشده