کد خبر : 17353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری هنر قلم؛

خبرنگار: حدیث کریمی

امسال تیم های این شرکت در سطح کشور مدال ها و افتخارات خوبی کسب می کنند/یکی از عوامل رشد ورزش حفاری حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است

امسال تیم های این شرکت در سطح کشور مدال ها و افتخارات خوبی کسب می کنند/یکی از عوامل رشد ورزش حفاری حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران گفت: امسال نیز در بعد قهرمانی در ۱۲ رشته شرکت کرده‌ایم و انشالله قطعاً مدال‌ها و افتخارات خوبی برای استان خوزستان به ارمغان خواهیم آورد.

سیدسالار محمدنیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم در حاشیه نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش ضمن تبریک هفته تبریک بدنی و ورزش به همه ورزشکاران و ورزش دوستان استان خوزستان و کشور اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری یک ورزش فرا استانی است در ۱۲ منطقه استان خدمات ورزشی به کارکنان زحمتکش دستگاه حفاری ارائه می‌دهد.

وی در خصوص توسعه ورزش همگانی گفت در سطح شرکت ۱۲ رشته همگانی در بخش بانوان و آقایان داریم همچنین در خصوص توسعه ورزش قهرمانی و کمک به ورزش استان و کشور نیز فعالیت داریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری افزود: در بُعد مسئولیت‌های اجتماعی نیز اکنون ۱۲ تیم در لیگ‌های برتر و دست یک داریم که در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌های خیلی خوبی داشته‌اند مقام‌هایی که در سطح کشور به دست آورده‌ایم چهار مقام قهرمانی نایب قهرمانی و مقام سومی بوده است.

محمدنیا تاکید کرد: امسال نیز در بعد قهرمانی در ۱۲ رشته شرکت کرده‌ایم و انشالله قطعاً مدال‌ها و افتخارات خوبی برای استان خوزستان به ارمغان خواهیم آورد.

وی در خصوص تیم فوتسال بانوان حفاری بیان کرد: تیم فوتسال ملی حفاری بانوان یک تیم خوب هست و سعی کرده‌ایم از بازیکنان بومی استان نیز برای تشکیل این تیم استفاده کنیم و امسال قطعا روی سکو هست.

محمدنیا در پاسخ به اینکه که از سوی مسئولان حفاری مورد حمایت قرار می‌گیرید یا خیر عنوان کرد: یکی از عوامل رشد خوب ورزش حفاری حمایت های دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت و اعضای هیئت مدیره بوده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 12 =


دسته‌بندی نشده